Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2021

ΠΡΟΣ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΕΝΤΑΥΘΑ

 

Εντάξει αδέλφια .. Σας δηλώνω υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως πως τώρα ολοκληρώθηκα ως γυναίκα με περίοδο!! 
 
Με στόλισαν  υπαινικτικά δυο φασιστικά σάιτ υπό την λεζάντα στη φωτογραφία μου πως είμαι αναξιόπιστος γιατί είμαι ..αδελφή.. αφού υπερασπίζομαι τους έγχρωμους λαθραίους.. (λαθραίοι είναι αυτοί κι όλο τους το σόι..) 
 
 
 
Ναι φιλαράκια μου.. Αδελφή. Δεν ξέρω αν εννοούσαν αδελφή ψυχή, αλλά επειδή στη δημοσιογραφία έχω συμπληρώσει σαράντα συναπτά έτη (από σπουδαστής είμαι στο σανίδι) κι έχω συναλλαχθεί κοινωνικά πολιτικά και οικονομικά με χιλιάδες ζώσες ψυχές διατηρώ μια απορία: 
 
Καμιά απ’ αυτές δεν ήταν γατόνι να με ανθιστεί; Για να μου κάνει πρόταση συμφώνου συμβίωσης; Μπορεί και να είχα απαλλαγεί από την παραγωγή τριών μαντραχαλάδων που μου έβγαλαν την πίστη για να τους κάνω επιστήμονες. 
 
Εκτός και αν εννοούν πως τώρα στα πίσω πίσω αποφάσισα να γίνω πισωγλέντης ενώ παριστάνω τον άντρα και ότι μόλις τώρα γύρισα από το pride της Θεσσαλονίκης. 
 
Άμα παλιομαλακισμένα ούγκανα φασιστοειδή βγάλεις το καρφί από τον τοίχο δεν ξέρετε πως η τρύπα μένει; Να γράφετε λοιπόν μεθυσμένοι αλλά να διορθώνετε
ξεμέθυστοι ηλίθιοι.. Γιατί όσοι με ξέρουν θα έχουν τώρα ξεραθεί από τα γέλια..

Δεν υπάρχουν σχόλια: