Σάββατο 19 Ιουνίου 2021

ΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

 


Επί τη ευκαιρία της δόλιας, ή της απουσίας εγκεφαλικών κυττάρων, τρικυμίας εν τω κρανίω της κυβερνητικής μαφίας στην υπόθεση των εμβολίων, να καταγράψω την διήμερη προσωπική βάσανο την οποία υπέστην σε σχέση με τα shelftests και τα rapidtests που την επιβεβαιώνει. 

 
Στην προηγούμενη επίσκεψή μου για τις προγραμματισμένες ανοσοθεραπείες, είχαν το δίχως άλλο δεχτεί στη διοίκηση του νοσοκομείου το selftest, το οποίο ήταν αρνητικό, στοίχηζε έξη ευρώ και έφερε τη σφραγίδα της φαρμακοποιού. 
 
 
 
 
Προχθές όμως το αρνήθηκαν και απαίτησαν βεβαίωση ράπιντ τεστ διαγνωστικού κέντρου αξίας είκοσι ευρώ. Μη βιαστείτε να αποφανθείτε ποια είναι η αξία των είκοσι ευρώ εμπρός στη ζωή κάθε ανθρώπου, γιατί θα σας παραπέμψω σε όλους εκείνους – και είναι η συντριπτική πλειοψηφία- των οποίων το εισόδημα δεν υπερβαίνει τα 700 ευρώ. 
 
Φυσικά και εξοργίστηκα κι απευθύνθηκα ως δημοσιογράφος στη διοίκηση του νοσοκομείου, από το οποίο πληροφορήθηκα, πως αυτός είναι ο κανονισμός που όμως αλλάζει κατά το δοκούν συμπλήρωσα εγώ τονίζοντας: 
 
Εντάξει παλιομαλάκες, υπογράψτε μου πως δεν θα υποβληθώ στη καθιερωμένη μου ανοσοθεραπεία και ότι φέρετε ακεραία την ευθύνη για ότι προκύψει από τούδε και στο εξής!! Απορία ψάλτου βηξ. Ουδείς έπιασε στυλό εκτός από μερικούς χαρτογιακάδες που έπιασαν τ’ αρχίδια τους. 
 
Δεδομένου του οξύθυμου χαρακτήρα μου και πριν έτσι γίνουμε πρωτοσέλιδο επικοινώνησα με την διευθύντρια του ΕΣΥ και θεράποντα ιατρό μου, η οποία απ’ ότι αντελήφθην από την κατά 180 μοίρες αλλαγή της στάσης τους, θα πρέπει να τους υπενθύμισε (ξέχεσε κομψά είναι η αλήθεια), πως υπεύθυνη για τη ζωή μου είναι αποκλειστικά εκείνη και δεν θα επιτρέψει να την θέσει σε κίνδυνο κανείς. 
 
Το αποτέλεσμα ήταν να δεχτούν το σελφτεστ και να υποβληθώ στην διαδικασία της ανοσοθεραπείας την επομένη, υπό το εξής ακλόνητο επιχείρημα. Πως η φαρμακοληψία του αντικαρκινικού καθιστά την λήψη των δια του εμβολίου, οιονδήποτε αντισωμάτων πολυτέλεια επικίνδυνη, αν όχι περιττή. 
 
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για όλους όσους υπόκεινται σε θεραπείες αντικαρκινικές, ή νεφροπάθειας και άλλες ουκ έστιν αριθμός. Και είναι χιλιάδες αυτοί που δια των καθεστωτικών αποφάσεων τους αποκλείουν της ζωής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: