Μέθοδος ΣΔΙΤ και στην κρατική διαφήμιση. Ο ΕΟΤ, όπως επισήμως ενημέρωσε, σε
σύμπραξη με την Aegean η οποία επιδοτήθηκε με 120 εκατ. ευρώ από το κράτος, θα διαφημίσουν από κοινού με 1,5 εκατ. τον τουρισμό στη χώρα.
Στους αποδέκτες του ζεστού χρήματος, 50% από τον κάθε φορέα μέσω της επικοινωνιακής ΣΔΙΤ κρατικού με ιδιωτικό φορέα, είναι τα Μέσα της ίδιας της Aegean, ξένα Μέσα, ψηφιακά δίκτυα αλλά και «περσόνες» του Instagram.
Διευρύνεται η αντικατάσταση της πληροφόρησης από κρατικούς φορείς με τη διαφήμιση και τα λεγόμενα «επικοινωνιακά προγράμματα».
Αντί να υπάρξει πληροφόρηση για την ανακύκλωση, εγκρίνεται διαφήμιση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, για τα επιχειρηματικά σχέδια της Περιφέρειας Αττικής, ενώ προωθείται η υπηρεσία με 950.000 χιλιάδες ευρώ. Η διαφήμιση στα ΜΜΕ λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο ως ένας επιπλέον κόφτης λογοδοσίας και λογοκρισίας.
Στάση αναμονής ενόψει της υπογραφής υπουργικής απόφασης για την επιπλέον στήριξη των ΜΜΕ. Στον Τύπο, στο μεταξύ, υπάρχει το τρίτο κύμα «αναστολών» σύμβασης με παράλληλη εργασία των συντακτών, απολύσεις, εκφοβισμό. Στις ιστοσελίδες και τους τηλεοπτικούς σταθμούς υπάρχει εντατικοποίηση της εργασίας, χαμηλές αμοιβές και απολύσεις. Παραμένει ερώτημα αν οι συνδικαλιστικές ενώσεις θα εγκρίνουν πάλι επιδοτήσεις χωρίς κριτήρια…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου