Παρασκευή 30 Απριλίου 2021

ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

 


Νιώθω ιερή την υποχρέωσή μου να εξηγηθώ σε σχέση με τα αιτήματα φιλίας.. 

Κάθε μέρα εισέχονται δεκάδες και κάνω ανεξαιρέτως αποδοχή υπό την αναπόδραστη σκέψη πως ο αιτών ή η αιτούσα έχει προηγουμένως διαβάσει το περιέχον από το περιεχόμενο του ιστότοπου και η επιλογή της ή του, δεν είναι επιπόλαια, αλλά συνειδητή . 

 

 

Στη περίπτωση που προϊόντος του χρόνου κάποιος παρεκτραπεί τότε διαγράφεται με συνοπτικές διαδικασίες. 

Πότε παρεκτρέπεται; Στη περίπτωση που παραβεί τον έναν και μοναδικό κανόνα της διαχείρισης. Πως ο καθείς έχει δικαίωμα κατάθεσης της άποψής του αλλά να έχει πάντα κατά νου πως πρέπει ν’ αναλαμβάνει την υποχρέωση αντιμετώπισης των συνεπειών της. Κι ως εδώ πάει καλά.. 

Όμως αδέλφια μη μου ζητάτε διάλογο (ειδικά τις μέρες αυτές) μετά την αποδοχή του αιτήματος και η παράκληση αυτή δεν περιέχει αλαζονικά χαρακτηριστικά. Δεν έχω τον απαραίτητο χρόνο..

Αναλίσκομαι και σε άλλες δραστηριότητες συγγραφής κειμένων -- πως λέμε γράφω για να βγάλω και το ψωμάκι μου-- που δεδομένης της κατάστασης της υγείας μου και προστιθεμένης σε αυτή της λεηλασίας που όλοι έχουμε υποστεί, ανέβασε τόσο το κόστος ζωής μου, ώστε να το μετατρέψει σε παντεσπάνι, αντιλαμβάνεστε τι ακριβώς συμβαίνει..

Προσθέστε πως είμαι και εργένης άρα αυτοεξυπηρετούμαι και αν δεν υπήρχε η γειτονιά ν’ απλώνει στο τραπέζι μου κανένα μαγειρευτό (κανένα παστίτσιο ή ντομάτες γεμιστές επί παραδείγματι) θα είχα αποκτήσει σώμα αυγού και κεφάλι κρεατοψαριού (μόνο ψητά ξέρω να βάζω στη φωτιά) θα τα είχα παίξει.. Ως εκ τούτων : 

Με τιμά η επιλογή σας και θα ήθελα πολύ ν’ ανταποκριθώ αλλά το μεν πνεύμα πρόθυμο η σαρξ όμως αδυνατεί.. Καλημέρα σε όλους παλιούς και νέους φίλους..

Δεν υπάρχουν σχόλια: