Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

ΜΑΣ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ


 Αθώος πολίτης δεν υπάρχει

 

Τώρα γιατί εγώ δεν εκπλήττομαι με όσα ..σεξιστικά περιρρέονται στην παρηκμασμένη πολιτεία δεν ξέρω. Ή επί το ορθότερο γνωρίζω καλά. Και κυρίως εξ αιτίας κοινωνικών αλλά και προσωπικών εμπειριών. 

 

 

 

Συντοπίτισσες διάσημου και φίλου ερμηνευτή τον εκλιπαρούσαν να διακορεύσει τις κόρες τους γιατί το θεωρούσαν τίτλο τιμής. Σε μια άλλη περίπτωση --σε αντίστοιχη θέση με αυτή του προπονητή-- καταστράφηκε (επίσης φίλος) διαπομπευόμενος εμπνευσμένος μουσικός και ερμηνευτής, που για να διασωθεί έστριψε δια του γάμου, ο οποίος διαλύθηκε έναν χρόνο μετά και αφού αποσιωπήθηκε το γεγονός. 

Αλλά και σε προσωπικό επίπεδο αν δεν χαλιναγωγούσα τα ένστικτά μου παρ’ ολίγον να εκτεθώ κι εγώ. Επιστρέφοντας σπίτι μετά την εκφώνηση νυχτερινού δελτίου ειδήσεων και υπό τη θερμοκρασία σε μονοψήφιους αριθμούς, είδα στην είσοδό μου δυο κοπέλες περίπου στα 16 να με αναμένουν με ξώπλατα νυκτερινά φορέματα εξόδου. 

Με πίεσαν να τις ακούσω για να πέσουν τα’ αυτιά μου και όχι από το κρύο. Δεν ήταν χυδαίες. Αντιθέτως ήταν διστακτικές κι έμοιαζαν μόλις έξορμες στη ζωή. 

Φυσικά και τις απέπεμψα αφού προηγουμένως ζήτησα δόλια το τηλέφωνό τους για να ενημερώσω τους γονείς τους. Κι όταν το έκανα υπέστην το το πρώτο έμφραγμα της ζωής μου. «Και τι θα σου έκαναν μια βόλτα θα πηγαίνατε» μου είπε η μητέρα της μιας!! Ξεράθηκα. 

Ξέρω πως ο καθείς θα έχει να καταθέσει μια παρεμφερή ιστορία, όμως είμαι απολύτως βέβαιος πως κανείς δεν έψαξε τις αιτίες αυτής της κοινωνικής κατάπτωσης που δεν απέχει και πολύ στη χειρότερη περίπτωση από τη μαστροπεία και στη καλλίτερη από τον θεσμό των παραδοσιακών συνοικεσίων. 

Η οικονομική ανασφάλεια κρύβεται πίσω από αυτή την αγοραπωλησία. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Αυτή επιβάλλει και την κοινωνική ηθική που ματαίως οι παπάδες επιχειρούν να της δώσουν δια των ψαλμών περιεχόμενο. 

Λάστιχο την κατάντησαν στη βάση του ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό οι θεσμοί των φωτογραφικών διατάξεων.. Αλλά αθώος πολίτης ουδείς. Ξεσηκώνονται θύελλες καταγγελιών κυρίως από εκείνους που την προπαγανδίζουν αλλά και κοινωνικοί τυφώνες υποκρισίας. Μας έχω σιχαθεί. Γιατί ότι βάζει στην κάλπη βάζει και στο σπίτι.. Δυστυχώς και στο δικό μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: