Η διάθεση των 40 και πλέον εκατ.ομμυρίων ευρώ στα μίντια προϊδεάζει για ένα πιθανό εκλογικό σενάριο που διακινείται το τελευταίο διάστημα.
Εκτίμηση που επιβεβαιώνεται και από μια πέμπτη «λίστα» διανομής διαφήμισης, του υπουργείου Εσωτερικών.
Μέσα στα Χριστούγεννα προκηρύχθηκαν δυο διαγωνισμοί για το ποσό των 3 εκατ. ευρώ που θα διαθέσει το υπουργείο, με στόχο να προβάλλει τη δυνατότητα των ομογενών να ψηφίσουν στον τόπο κατοικίας τους.
Τα 2,7 εκατ. ευρώ προβλέπεται να διανεμηθούν στα ξένα μίντια, ενώ 300 χιλιάδες ευρώ θα δοθούν σε εγχώρια ΜΜΕ. Το δεδομένο ότι ο νόμος ψηφίστηκε τον Δεκέμβριο του 2019 και η επικοινωνιακή προβολή τους γίνεται τους πρώτους μήνες του 2021, αρκεί για να φωτιστεί ο πραγματικός στόχος της κυβέρνησης. Εξάγει πλέον το μοντέλο «μπουκώματος» ΜΜΕ για την εξασφάλιση της θετικής προβολής της και στα ξένα Μέσα.
Τον Ιανουάριο κρίνεται η υπόθεση της διανομής Τύπου μέσω του Πρακτορείου «Άργος» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η εισήγηση που δόθηκε στη δημοσιότητα καταγράφει αρκετές παραβιάσεις, κυρίως στις συμβάσεις που υπογράφει το Πρακτορείο με τους υποδιανομείς και τις εκδοτικές επιχειρήσεις και τα συμβόλαια αποκλειστικότητας και προτείνει πρόστιμα. Η εισήγηση δεν είναι δεσμευτική για την Επιτροπή και η απόφαση της θα ανοίξει το ζήτημα της διανομής εφημερίδων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου