Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

one way ticket

 Hμέρα χημειο σήμερα.. Το παλεύει η γιατρός μου. Δημόσιο νοσοκομείο. Φυσικά αν και έχω την δυνατότητα ενός; ιδιωτικού κέντρου μόνον από μακριά και μόνον αναίσθητο με έχουν μεταφέρει εκεί. Αλλά και πάλι. Δεδομένου του ογκώδους φακέλου που υπάρχει στο Γεννηματάς, η γιατρός μου διευθύντρια του ΕΣΥ με έχει εφοδιάσει με έγγραφο που έχω πάντα μαζί μου, που αναφέρει ότι: οτιδήποτε και να μου συμβεί αν δεν είναι δυνατή η μεταφορά μου στο συγκεκριμένο νοσοκομείο να ενημερωθεί αμέσως. Ουτε ασπιρίνη δεν μου γράφει ο ασφαλιστικός μου φορέας δίχως την έγκρισή της. Της επισήμανα αστειευόμενος όταν συνταγογραφούσε τις ημερομηνίες χήμειο πως σήμερα είναι ημέρα της γιορτής μου --την έχω χεσμένη-- για να μου απαντήσει πως και η ημέρα γιορτής του big bang να ήταν εσύ θα ήσουν εδώ.. Βαράω προσοχές εμπρός της.. Ποιος εγώ ο φαλοκράτης!! Καταλαβαίνετε μήπως γιατί έχω γραμμένο τον κορωναϊό; Να σας ευχηθώ έτσι μόνον αυτό. Να είστε πάντα γεροί. Αυτό έχει αξία.. Όλα τ' άλλα είναι μπούρδες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: