Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΙ


Δουλειά δεν είχε ο διάβολος γαμούσε τα παιδιά του.. Μου έστειλαν ως πεμπτουσία της τηλεοπτικής δημοκρατίας ένα όψη θρέψη ηλίθιο που η πολιτική του ανάλυση εστιάζεται στη κριτική της προέδρου της Δημοκρατίας.. 

 

 

Σας βεβαιώ πως δεν έχω καμιά διάθεση να υπερασπιστώ τα πεπραγμένα της αλλά ακούγοντας αυτόν τον ..Μακεδονομάχο της κενής περιεχομένου περικεφαλαίας από τον τηλεοπτικό σταθμό Βεργίνα τηλεόραση, ξαφνικά άρχισα να καταλαβαίνω γιατί όταν ακούω έναν άθεο μου έρχονται μύριες όσες αποδείξεις της ύπαρξης κάποιου θεού, και αντιθέτως όταν ακούω έναν ένθεο με πλημμυρίζουν σειρά αρνήσεων της ύπαρξής του. 

Σε τι του έφταιγε η πρόεδρος και οι Μητσοτάκης και Τσίπρας; 

Για τη υπογραφή της συνθήκης των Σκοπίων. Όχι του μαλάκα. Δεν του έφταιξε πως κοντά ένα εκατομμύριο νοικοκυριά κινδυνεύουν να χάσουν το σπίτι τους. Ούτε πως το σύστημα υγείας υποχρηματοδοτείται χρόνια τώρα με συνέπεια το θανατικό που βιώνουμε. Ούτε η λεηλασία δέκα ετών που προκάλεσε εκατόμβες αυτόχειρων και νεόπτωχους. Μα μήτε και οι δραματικές απορρυθμίσεις στην αγορά εργασίας που έφεραν μισθούς αναξιοπρέπειας για τους εργαζόμενους.. 

Και φυσικά πέρα και πάνω απ’ όλα κόπτεται για το όνομα των σκοπιων όταν από την Αλεξανδρούπολη ως τα Γιάννενα η δημόσια περιουσία έχει ξεπουληθεί.. Από το κράτος που κάποτε έστω και καθ’ υπόθεση βρισκόταν στην ιδιοκτησία του Ελληνικού λαού μόνο το όνομα έχει μείνει κι αυτό για να μπολιάζονται με εθνικιστικό δηλητήριο κάτι βασιβουζούκοι ως αυτός και οι ακόλουθοί του.. 

Σας παραθέτω τα σχόλια για να πνιγείτε στο γέλιο ή στο κλάμα διαπιστώνοντας τις ποντικότρυπες που ζούν μια σειρά αρουραίοι Ούτε στα παραδοσιακά ελληνικά καφενεία δεν ακούγονταν μαλακίες όπως αυτές που θα διαβάσετε. Δεν ξέρω η Σακελλαροπούλου αλλά ο Μητσοτάκης θα έχει σκάσει από τα γέλια..  Γιατί  δεν θα νιώσει ούτε στιγμή άβολα στην καρέκλα του..

 

  • Το μόνο που ξέρετε εκεί στην πατρίδα μας να γράφετε και να λέτε πότε δεν κάνατε κάτι σωστό όλα γίνονται για την καταστροφή τη στο διάβολο περιμένετε δεν πρόκειται να έρθει κάποιος να σας σωση ξυπνάτε κορόιδα επιτέλους η ελευθερία δεν έρχεται μόνη της ό… 
    Δείτε περισσότερα
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 10 ώρ.
    1 απάντηση
  • Σαγανάκι μέ γιαλιά!!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
    1 απάντηση
  • Δεν έβγαλε απλά την ελληνική σημαία. Έκανε κάτι χειρότερο. Έβγαλε το Θυρεό της Ελληνικής Δημοκρατίας, το Εθνόσημο
    Όλα τα κράτη εκτός από τη σημαία, έχουν & το εθνόσημο
    Όσο για τη συμφωνία των Πρεσπών το ΣΤΕ ήταν αναρμόδιο εκείνη την εποχή να την κρίνει, γιατί δεν αποτελούσε νόμο του κράτους εκείνη την εποχή, αφού δεν είχε ψηφιστει από τη Βουλή. Η προσφυγή στο ΣΤΕ εκείνη την εποχητ ήταν μια κίνηση χωρίς νομικό έρεισμα & αυτό το μαθαίνει ο φοιτητής της νομικής στο πρώτο έτος
    Άπορίας άξιο είναι γιατί δεν επανήλθαν μετά τη ψήφιση από τη Βουλή.
    Οι λόγοι πολλοί....!!!
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
    1 απάντηση
  • Oust th poulhmevh xevdriavdroph dev eive ellivida va cakicti apo thv xwramas th ellada.to boulo axei oloi ekei xeftiles.k das eumbisteuete o laos.oute xeo dev exei h proedros Auto eive oloi h masovia sto proskivio.oust oloi.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 3 ώρ.
  • Μόνο κυρία δεν είναι...
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 20 ώρ.
  • Γιατί όταν αναφέρεται την Σακελαροπουλου την προσφωνήτε αξιότιμη αξιοσέβαστη τι έχει κάνει για τους Ελληνες δηλαδή από την θέση της εεε δέχεται το ξεπούλημα τής Ελλάδος Και είναι Και αξιοσέβαστη?Ούτε Κυρία είναι στο δημοτικό Πριν σαράντα χρόνια Ο δάσκαλος μάς έμαθε τί θα πει Κύριος Και Κυρία .
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 20 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • μουλτου μπουνου 👎👎👎👎👎 ακριβώς ετσι είναι ντροπή Δυστιχως πληρώνει ο Ελληνικός λαός για ποιό λόγο για τίποτα.....
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 14 ώρ.
  • Γλάστρα είναι!! Ο Βελόπουλος επί Λαϊκού Όρθοδοξου Συναγερμού δεν υπέγραψε τα μνημόνια το 2010?
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 23 ώρ.
  • Ρε παιδιά τη σπατε το καιφαλησας???όλοι τα Ήδη!!!!είναι και για αυτό την έβαλαν. Καιτα μούρη και βγάλε συμπέρασμα!!!!!!!!!!!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Βρωμογρια
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 ώρ.
  • ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 23 ώρ.
  • Και τι θέλουμε πρόεδρο δημοκρατίας τους χρειαζόμαστε αυτούς με τις χρυσές κουτάλες.
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
  • Ούτε ίχνος ντροπής από την γαμιολ@
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 ώρ.
  • Όλη θέλουν κινηγιμα Ανθεληνες κινηγιμα με βουρδουλα. Τους έχουμε ακόμα και τους προσκυνάμε τη περιμένουμε. Όσο τους έχουμε αυτούς μέσα στην Ελλάδα καλό δεν πρόκειται να δούμε.
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 9 ώρ.
  • Έκανε χώρο για πηληκια και μπότες των SS
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 ώρ.
  • Για ποια δημοκρατία μιλάμε για να έχουμε και Πρόεδρο της Δημοκρατίας;;;;;
    14
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
  • Επέμενε στην εφαρμογή των φαρμάκων Κε Στέργιο. Φτιάχνε και την ψυχολογία του Κου Βλάχου κάπου-κάπου
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 18 ώρ.
  • Prickly Pear, αυτοκόλλητο
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • επιλογη του Μητσοτακη σου ειναι Στεργιο Καλογηρε....που τον γλυφεις
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
  • Να την χαιρόμαστε την
    Αθεα
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
  • η καλυψώ να είναι καλά
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 23 ώρ.
  • Ενανα Παπαδόπουλο θέλουμε
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 ώρ.
  • ΑΡΧΙ= ΠΑΛΗΟΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑΑΑ !!!! ΑΡΧΙ= ΤΣΟΥΡΑΑΑΠΩΩΩ !!!,,,,,,
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 14 ώρ.
  • As opsetai i ND syriza gia Auto to Skoupidi pou Exoume gia PROEDRO TIS DIMOKRATIAS
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 17 ώρ.
  • Απλά ακούστε
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
  • Avatar looking surprised, coming out from behind the word OMG written in red, with big eyes, mouth wide open, and holding their head with both hands
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 18 ώρ.
  • Δυστυχώς οί αναρχικοί κομμουνιστές έτσι είναι δεν έχουν πιστεύω
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
  • Πες τα χρυσόστομε
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 ώρ.
  • Den les kati pote esi gia ton kuli aftos ine protipurgos kirie dimosiografe i ali tesera hronia oki kastrefsan ala i ali oli penta ke i ikosaetia katamali samara simiti ke den xero tus kulides den milas den anaferis esi pu den anaferis ke oli i ali ta  
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
  • Γνωστή...
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 ώρ.
  • POY EINAI PROEDROS DEN KATALABA TO KONTOPOYTANO
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 ώρ.
  • Κουκουβάγια 🦉
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 14 ώρ.
  • Skeleton Crew, αυτοκόλλητο waving, skeleton hand waving from grave
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
  • Θα σού πο εγώ κοπριά ελάτε να κάνουμε Ελλάδα πάλη
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 22 ώρ.
  • Μα αυτή την πατσαβούρα ποιος την έβαλε Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Ελλάδα που Η Ελλάδα έχει δώσει τα φώτα της δημοκρατίας σε όλο τον κόσμο που τη βρήκανε αυτή την πατσαβούρα δεν τη στέλνουνε δεν μπορώ Τι να πω ρε παιδί μου τι να πω για αυτά που γίνονται στην κυβέρνηση του Μητσοτάκη και του προηγούμενου
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 52 λ.
  • Κορυφαίος θαυμαστής
    Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 12 ώρ.
  • Ὁ ἀνίκανος Μητσοτάκης ἐσκεμμένα προώθησε τήν ἀκόμη πιό ἀνίκανη ἀπό αὐτόν Σακελλαροπούλου ὡς πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας γιά νά ἒχει τό κεφάλι του ἣσυχο ὃτι κανείς δέν πρόκειται ποτέ νά τόν ἐλέγξει. Ἡ σημερινή πολιτική ἡγεσία τῆς χώρας μάς ἐξευτελίζει διεθν… 
    Δείτε περισσότερα
    Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται, περπατάει, στη σκηνή και υπαίθριες δραστηριότητες
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Τελικά 400 χρόνια σκλαβιάς και με τέσσερα χρόνια εξουσία ς η ζημιά πού κάνανε είναι ίδια
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 ώρ.
  • Πρόεδρος της μαλακιας είναι
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 ώρ.
  • Θα σου πω εγω τί είναι. είναι η ντροπή της ελληνικής Δημοκρατίας είναι η κατάντια του ελληνικού κράτος απλά τα πράματα
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
  • OLLOI TOUS AFTOI STIS KYBERNISIS EINAI SKETOI , NKANSTERS,. KSEPOULANE TIN PATRIDAMAS KOMATAKI KOMATAKI, ME TA LEFTA POU KONOMANE,. APO TOURKOUS PAKISTANOUS KAI SLIBOUS SOROUS,. NA MA8OMAI POS TOUS PLERONOME, NA MAS KSEPOULANAI,.AS BAZOME TON PSIFOMA…

Δεν υπάρχουν σχόλια: