Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ


 Μέρα χημειοθεραπειών σήμερα για να μαζευτούν τριγύρω μου σαν τις μαγνητισμένες πεταλούδες από το φως της ιδιότητάς μου, εκτός της θεραπεύτριας γιατρίνας μου στην οποία οφείλω και τη ζωή μου, μια σειρά εξοργισμένοι γιατροί από την παραπληροφόρηση.. Όχι πλέον αποκλειστικά από τα Μέσα Μαζικών Εγκλημάτων , αλλά και από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. 

 

 
Πέντε ώρες με δυο βελόνες στις φλέβες μου υπόσχονταν σε όλο το υγειονομικό προσωπικό πως χρόνο άπλετο είχα. Άρχισαν έτσι να καταγγέλλουν με ακλόνητα στοιχεία την παγκόσμια φενάκη και φυσικά να με επιβεβαιώνουν ως προς τον τίτλο που έχω δώσει σε αυτή. Πρώτος παγκόσμιος Βιοχημικός πάλεμος. Ακολουθεί έτσι αποκλειστικό θέμα που θα συνταράξει. Λίγη υπομονή να συνέλθω, γιατί προϋποθέτει αυστηρά προσεκτική γραφή και δεν είμαι επιρρεπής στις αμφισβητήσεις ή τις διαψεύσεις.. Αξίωμα και όχι απλώς κανόνας. Ο σεβασμός στον αναγνώστη μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: