Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

ΠΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ Γ@Μ#ΘΕΙ

 

Θύμωσα.. Εξεγέρθηκα.. Πετάχτηκαν οι πόροι μου από την ανατριχίλα σαν πευκοβελόνες με την συνέντευξη της Λινού. Μια απάντηση της θρήσκας των μεγαλόσταυρων Ελληναρού επαρκούσε. «Έχω επτά παιδιά δήλωσε Και τα επτά είναι στην Αμερική! Δεν τα μεγάλωσα για να μείνουν εδώ..!!» Πρόκειται για αυτή, ναι αυτή, γιατί κατόπιν αυτού και το όνομά της μου προκαλεί την αντιστροφή του πεπτικού μου συστήματος. Ξερνώ σκατά δηλαδή. Αυτή που ήταν πρόταση του Τσίπρα και την χρησιμοποιεί μετά πολλών επαίνων το άλλο ανδράποδο της Δύσης και ιδία των Γερμανών. Ο Μητσοτός. Είναι αυτή μια από τα ιατρικά βαποράκια των φαρμακευτικών και του επιστημονικού τουρισμού που μας νουθετούν για έναν ιό που δεν έχουν μαζί του συστηθεί ούτε εξ όψεως. Διαφορετικά θα τον θεράπευε. Αυτή που ομιλεί εξ ονόματος ενός λαού που για τα παιδιά του το καθεστώς επιφυλάσσει με τον σεισμικό ερειπιώνα που σπέρνει τον αναλφαβητισμό, αλλά τα δικά της διάγουν βίον ανθόσπαρτον στη μητρόπολη του καπιταλισμού!! Πες της αγάπη μου να πάει να να να να…

Δεν υπάρχουν σχόλια: