ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΥΜΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΠΟΥ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΣΘΜΑΤΙΚΟ ΠΝΙΓΜΟ
Νωπά είναι ακόμα τα ...ατράνταχτα κυβερνητικά επιχειρήματα ενάντια στις μαθητικές κινητοποιήσεις πριν από μερικές βδομάδες. Ενα από αυτά ήταν ότι όσο οι μαθητές των δημόσιων σχολείων κάνουν καταλήψεις και χάνουν μάθημα, οι μαθητές στα ιδιωτικά «προοδεύουν».
Οπότε - έλεγε η κυβέρνηση - οι κινητοποιήσεις «πλήττουν τα παιδιά των πιο φτωχών λαϊκών οικογενειών». Ηταν μια ακόμα χυδαία προσπάθεια να πεταχτεί η μπάλα στην εξέδρα και να φορτωθεί η άγρια ταξικότητα του εκπαιδευτικού συστήματος, η οποία έχει τις υπογραφές όλων των κυβερνήσεων, σε όσους αγωνίζονται ενάντια στις συνέπειες αυτής της πολιτικής.
Σήμερα, λοιπόν, την ίδια στιγμή που οι μαθητές των δημόσιων σχολείων περιμένουν με τις ώρες πάνω στις οθόνες τους βλέποντας ένα μονότονο «connecting», που μαζεύονται ακόμα και στις ...αυλές των καφενείων για να έχουν σήμα, που σε πολλές περιπτώσεις στερούνται ακόμα και τα στοιχειώδη, όπως ένα λάπτοπ ή ένα τάμπλετ για να μπουν στην τηλεκπαίδευση, τα ιδιωτικά σχολεία, με το ανάλογο βέβαια αντίτιμο, δεν φαίνεται να έχουν τέτοια προβλήματα...
Το υπουργείο Παιδείας, μάλιστα, εξαίρεσε τους σχολάρχες ακόμα και από την υποχρέωση να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα με τα δημόσια για την τηλεκπαίδευση, προφανώς για να αποφύγουν το «φρακάρισμα» και τις διαρκείς διακοπές, δουλεύοντας σε άλλες εφαρμογές, με λιγότερη «κίνηση».
Κάποια παιδιά λοιπόν ταλαιπωρούνται και «μένουν πίσω» στα μαθήματα με ευθύνη της κυβέρνησης και κάποια άλλα δεν χάνουν μάθημα, αφού οι οικογένειές τους έχουν βάλει το χέρι στην τσέπη για τα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων.
Ακόμα και μπροστά σε αυτή την κατάσταση, όμως, η κυβέρνηση προκαλεί, αντί να βάζει την ουρά στα σκέλια. Οπως ο πρώην υπουργός Παιδείας, Ευρ. Στυλιανίδης, που ισχυρίζεται ότι αυτή η κατάσταση είναι «άλλο ένα παράδειγμα της δύναμης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας»! Αλλά ποιος έχασε την ντροπή για να τη βρουν οι απολογητές αυτής της βάρβαρης πολιτικής...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου