Δώρα επί δώρων και μίζες επί μιζών.. Κυβερνητική μόχλευση στο πάρτη της ολιγαρχίας.. Όσο ξημερώνει τ' αγγούρι -- για τον λαό -- μεγαλώνει
ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ εβδομάδα γράφαμε για τα «απίστευτα δώρα» της κυβέρνησης προς ΜΜΕ και δημοσιογράφους. Την Τετάρτη, στο επείγον νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης από την κακοκαιρία, πέρασε διάταξη για την εν κρυπτώ ανάθεση διαφημιστικής εκστρατείας, κατά παρέκκλιση όλων των νόμων. Ο αρμόδιος υφυπουργός θα αποφασίζει πόσα, πότε και κυρίως σε ποια ΜΜΕ θα δίνει διαφήμιση, πάντα με πρόσχημα τον κορονοϊό.
ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ πέρασαν και «τα δώρα διαφήμισης» για τα ΜΜΕ. Συγκεκριμένα, σε όλες τις επιχειρήσεις που θα δώσουν λεφτά για διαφημίσεις στα ΜΜΕ κάθε είδους, το 2020 και το 2021, τα ποσά αυτά θα εκπέσουν από τα φορολογικά έσοδά τους, με προσαύξηση κατά 100% το 2020 και κατά 60% το 2021. Το επιπλέον αυτό κίνητρο είχαν ζητήσει οι διαφημιστικές εταιρείες από τον υπουργό Ανάπτυξης.
ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ειδικής διαχείρισης, στα πρότυπα ΔΟΛ και Μega, εντάχθηκε και η εφημερίδα Ναυτεμπορική. Η διαφορά με τα δύο παραπάνω Μέσα είναι πως η τράπεζα που ζήτησε την ειδική διαχείριση έχει ήδη ξεπουλήσει το μη εξυπηρετούμενο δάνειο των έξι εκατ. ευρώ σε άλλο fund ως «κόκκινο». Το ποιος βρίσκεται πίσω από το fund έχει ιδιαίτερη αξία για το πώς κινείται η αγορά και στον χώρο των ΜΜΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου