Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΣΑΣ

 


Διαβάζω ή ακούω στο διαδίκτυο απόψεις που μου υψώνονται οι πόροι σαν πευκοβελόνες από την πολιτική άγνοια που παραδέρνει σαν ανεμοστρόβιλος τον Έλληνα! Πως αν ήταν ο Πελετίδης αρχηγός (γενικός γραμματέας εννοούν αλλά ούτε και αυτό το γνωρίζουν ) του ΚΚΕ, τότε αυτό το κόμμα θα σάρωνε στις εκλογές!! 

 

Έχω κατ’ επανάληψη δηλώσει πως οργανωμένος δεν είμαι σε κανένα κόμμα και ιδία στο ΚΚΕ γιατί είμαι φύση και θέση ρέμπελος, χύμα πως αλλιώς το θέλετε, κι αυτό είναι πολιτικά ασυγχώρητο μειονέκτημα για όλα τα κομμουνιστικά κόμματα. 


Σέβομαι τις απόψεις τους υπήρξα οργανωμένος στα νεανικά μου χρόνια, διατηρώ τις όποιες ενστάσεις μου, άλλωστε είναι επίσης γνωστό πως είμαι ο δικηγόρος του διαβόλου, άρα γνωρίζω καλά την αλφαβήτα της λειτουργίας τους. Έτσι αν νομίζετε πως ο κάθε οργανωμένος κομμουνιστής και εν προκειμένω ο πραγματικά υποδειγματικός Πελετίδης κάνει του κεφαλιού του, τότε πλανάστε πλάνην οικτράν. 

Οι αποφάσεις του, οι όποιες αποφάσεις του έχουν περάσει από το κόσκινο της πολιτικής γραμματείας του ΚΚΕ μέχρι και των συμπλεκτικών τους συνδέσμων. Εκεί σφυρηλατούνται οι πολιτικές που εφαρμόζει και δεν αφίσταται ούτε κεραίας από αυτές. 

Το ΚΚΕ είναι κόμμα συλλογικών διεργασιών και ίσως αυτό να είναι ένα από τα ελάχιστα μειονεκτήματά του όταν καλείται να αποφασίσει εν θερμώ.. Στις περιπτώσεις αυτές ελλοχεύει το λάθος όπως επί παραδείγατι το 1989 για το οποίο όμως έχει το πολιτικό σθένος να το παραδεχτεί δημόσια όπως «έκαμε» ο Χαρίλαος για τον Ανδρέα Παπανδρέου. Αλλά πρόκειται περί λάθους και όχι περί πολιτικής απάτης. 

Κρατήστε επομένως για λίγο την ανάσα σας πριν γράψετε δημόσια μαλακίες για να παρέχετε την ευκαιρία αμφισβήτησης της εγκυρότητας της σκέψης σας και εν τέλει της ψήφου σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια: