Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


Φτάνουν στ’ αυτιά μου διάφοροι κακόβουλοι υπαινιγμοί σε προσωπικό επίπεδο κι επειδή ότι πέφτει κάτω κάνει θόρυβο σα γκαζοτενεκές σκύβω και το σηκώνω. Διάβασα κάπου – φαντάζεστε το χρώμα και το έμβλημα του σάιτ—πως ο ευγένιος ορμά λάβρος κατά των Γερμανών αλλά: Και τα τρία του αγόρια την Γερμανική σχολή έχουν τελειώσει. 





Πρώτον κοράκια της παραπληροφόρησης δεν καταφέρομαι κατά του Γερμανικού λαού – αν και μεταξύ μας θα έπρεπε γιατί σε ένα μεγάλο τμήμα του ο φασισμός ζει και βασιλεύει με τις γοργόνες του γνωστές σε όλους —αλλά κατά του καθεστώτος που τον ενισχύει και τον χρησιμοποιεί.


Δεύτερον η συγκεκριμένη σχολή δεν είναι ιδιωτική είναι δημόσια και επιδοτείται κατά 40% από τον Γερμανικό λαό. Και για να πάρετε μια εικόνα σύγκρισης και αναφοράς στα αντίστοιχα ελληνικά ή αλλοδαπά ιδιωτικά πολυτελείας, τα δίδακτρα κατ’ έτος ήταν 12000 ευρώ στη Γερμανική μόλις επτά.


Τρίτον για να εισέλθει ένας απόφοιτος του δημοτικού στη Γερμανική δίνει εξαντλητικές εξετάσεις προκειμένου να ενταχθεί μεταξύ των ογδόντα επιτυχόντων ανάμεσα στους περίπου 1500 που συμμετέχουν. Και οι γιοί μου μόλις έξορμοι στην εφηβεία μου το επέβαλλαν γιατί και οι τρεις ήρθαν μεταξύ των δέκα πρώτων. Εκεί όφειλα εγώ να κόψω τον λαιμό μου για να καλύψω τα μαθησιακά έξοδά τους.


Αν δεν είχε συμβεί και στη βάση των κακών σχέσεων που έχω με το χρήμα, γιατί απλώς το χρησιμοποιώ για να εξαγοράζω την αξιοπρέπειά μου στον φούρνο στον χασάπη και τον μπακάλη, τα ποσά αυτά θα είχαν κάνει φτερά αλλά: κι εγώ δεν ξέρω να σας πω με την σημερινή αλαζονεία του εκ του ασφαλούς καταθέτοντος μάρτυρα που.


Η επένδυση εν τέλει αποδείχθηκε παραγωγική (τώρα καυχιέμαι για τρεις επιστήμονες των ελληνικών πανεπιστημίων – ο τρίτος είναι δευτεροετής) γιατί αναμφίβολα επρόκειτο περί ενός αυστηρού σχολειού που δεν μοίραζε βαθμούς έναντι τενεκέδων λαδιού, μα μήτε έναντι χορηγιών από τους πλουτοκράτες γονείς στα γνωστά κολλέγια για την αναπαραγωγή στόκων στην εξουσία της άρχουσας τάξης. Κι αυτό είναι τοις πάσι μεταξύ των εκπαιδευτικών γνωστό.


Αυτό δεν είναι απολογία.. Γιατί ανήκω στη γενιά εκείνη των Ελλήνων που ως μόνο στέρεο εφόδιο στη ζωή θεωρούσα και εξακολουθώ τη μόρφωση και όχι αποκλειστικά την εκπαίδευση που παράγει εξειδικευμένους αμόρφωτους.


Βουλώστε το έτσι πριν σας το κλείσω και μόνον έναν τρόπο ξέρω αλλά αν τον πω θα με βαφτίσετε σεξιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: