Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

ΧΟΡΟΣ ΕΚΑΤΟΜ. ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Το απίστευτο «φαγοπότι» με χορό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που έχουν στήσει στις πλάτες του λαού, διαδοχικά η μία κυβέρνηση μετά την άλλη, μπουκώνοντας τους κατασκευαστικούς ομίλους για τα «μεγάλα έργα» των οδικών αξόνων, ανέδειξε με παρέμβασή του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Νίκος Καραθανασόπουλος.





Στην Επιτροπή είχε κληθεί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, προκειμένου να ενημερώσει σχετικά με το πού βρίσκεται η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρας - Πύργου. Τελικά στη συζήτηση χάθηκε ο ...λογαριασμός με τα εκατομμύρια που έχουν πάρει οι κατασκευαστικοί όμιλοι από αυτό το έργο.

Ενδεικτικά, σύμφωνα με τα όσα βγήκαν στη φόρα, η πρώτη δημοπράτηση ξεκίνησε το 2007 και η δεύτερη το 2014 με προϋπολογισμό 443 εκατ. ευρώ και με τους εργολάβους να εισπράττουν χωρίς να παραδίδουν έργο. Ηρθε η επόμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, το 2015, ακύρωσε τον διαγωνισμό, έσπασε το έργο σε 8 εργολαβίες με συνολικό προϋπολογισμό 510 εκατ. ευρώ. Επαναλήφθηκε και εδώ το ίδιο έργο. Π.χ. στην 8η εργολαβία, ενώ ο ανάδοχος είχε εισπράξει πάνω από 1 εκατ. ευρώ παρέδωσε «έργο εργασιών» 40.000 ευρώ.

Τώρα ήταν η σειρά της κυβέρνησης της ΝΔ να ακυρώσει τις συμφωνίες του ΣΥΡΙΖΑ, παραδίδοντας το έργο σε μία εταιρεία, προϋπολογίζοντας άλλα 310 εκατ. ευρώ. Οπως ο υπουργός επιβεβαίωσε, η κυβέρνηση εξασφάλισε στην εταιρεία επιπλέον παραχώρηση του οδικού άξονα έως το 2045 (!) και διόδια με 0,06 ευρώ το χιλιόμετρο (δηλαδή «πήγαινε - έλα» 12 ευρώ). «Ο χρήστης πληρώνει. Θέλω να είμαι ειλικρινής», σημείωσε ο υπουργός, προαναγγέλλοντας ότι διόδια θα μπουν και στον Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης και στον Ε65.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.