Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΜΙΝΙ ΜΑΡΚΕΤ: ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ


Μια άνευ ιδιαίτερης αισθητικής αξίας --σαν όρθιος ρόμβος ήταν-- μεταμοντέρα ύπαρξη με καπελάκι του τζόκερ είναι στο ταμείο. Εγώ πριν από δέκα λεπτά έχω ψωνίσει κι έχω φύγει για να επιστρέψω κάθιδρος δεδομένου πως στη βία μου, είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου στο ταμείο, το οποίο ευτυχώς είχαν βρει οι υπάλληλοι και το είχαν κρατήσει. Η αγωνία δεν ήταν τόσο για το χρηματικό ποσό έτσι κι αλλιώς μας επέβαλλαν τις κάρτες παρακολούθησης και στο πορτοφόλι υπάρχουν κάτι ψιλά για τσικλόφουσκες. 




Είχα όμως την αστυνομική τη δημοσιογραφική και την εργασιακή ταυτότητα, που δίχως αυτές και τα ΑΜΚΑ και τα ΑΦΜ, σου αφαιρείται πλέον δικαίωμα στη ζωή. Πλησιάζω αγωνιωδώς το ταμείο και ρωτώ για το πορτοφόλι μου, το όποίο ήδη ο ταμίας κρατούσε στο χέρι του, από τη στιγμή που μπήκα θορυβωδώς στο μαγαζί. Φυσικά και είχα πλησιάσει το εν λόγω κατιναριό αλλά στο ένα μέτρο. Για να γυρίσει αυστηρά και να με παρατηρήσει πως δεν κρατούσα απόσταση ασφαλείας λες και είμαστε τροχοφόρα. Κι ακουλουθεί ο εξής διάλογος:


--Δηλαδή, απορώ εγώ
-Δεν είστε κύριε στο ενάμιση μέτρο!! μου απαντα και τα παίζω..
--Ξέρετε δεν έχω μέτρο μαζί μου..
--Μπορεί όμως να έχετε κορωνο είπε και όχι κορωνα-ιό δεν το έλεγε και σωστά.. όπως άλλωστε και όλα τα μίντια.. --Κι αν ήμουν εν υπηρεσία, κατέληξε το ζόμπι υπαινισσόμενη πως ήταν μπατσίνα, θα σας έκοβα κλήση!!! .
--Εδώ επί τόπου ρωτάω σαρκαστικά.. Τώρα φοβήθηκα.. Άλλωστε και απόντος του κορωνα-ιού δεν θα έβρισκα κανένα λόγο να σας πλησιάσω, προσθέτω υπαινικτικά για τη δυσμορφία της και φαίνεται πως άγγιξα ευαίσθητη χορδή.. 
--Τι να σας κάνω που δεν είμαι εν υπηρεσία...
--Να πάτε στο τμήμα να πάρετε το μπλοκάκι σας και να με γράψετε, σημειώνω. Γιατί μεταξύ του κορωνα-ιού και της ευήθειας -βλακείας δηλαδή εξηγώ- προτιμώ να κολλήσω κορωνα--ιό γιατί απ' αυτόν μπορεί και να γλιτώσω. Από τη βλακεία όμως δεν γλίτωσε ποτέ και κανείς. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έφυγε η μπατσίνα..


Δεν υπάρχουν σχόλια: