Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ


 Ευγένιος Ανδρικόπουλος



Ούτε λάθρα δεν θα περνούσε την είσοδο της ΕΡΤ τη δεκαετία του 80 ο άφωνος φουστανελάς και αδελφή ψυχή του Ψινάκη. 
Αλλά ελέω των προβολέων της ιδιωτικής τηλοψίας που φώτιζαν ολόπλευρα κάθε ψώνιο, έκανε σαν τη μύγα κώλο. 
Και τώρα χέζει τον κόσμο όλο. 

Απλώς γιατί οι Ρουβίτσες διήλθαν τον Ρουβ(ά)κωνα της εφηβείας και οι διάδοχές τους άλλαξαν φούστα αλλά όχι και γούστα. 
Από το τονικό του Σάκιου πουθενά, έπεσαν στο ατονικό τίποτα της Φουρέϊρα. 
Παρήκμασε έτσι ο τύπος και το σύστημα που υπηρέτησε, έψαξε στασίδι για να τον αράξει όπως κάθε παροπλισμένο. 
Μόνο που το κάνει εξοργιστικά και εν μέσω των Γιάννηδων Αγιάννηδων, που δεν έχουν που τη κεφαλή κλίνε.. 


Εκατόν ογδόντα χιλιάδες ευρώ μετά της συζύγου οι κουμπάροι του Βαρδινογιάννη αλλά όχι από την τσέπη του. 
Από τον κουμπαρά της ΕΡΤ που τον σιτίζει ο φορολογούμενος λαός. 
Εξαργυρώνει τη προσφορά του στο Μητσοτακέικο και στον κύκλο των υψηλών γνωριμιών το ζεύγος Ζυγούλη . 
Οι μιντιάρχες ορίζουν τους κανόνες του πολιτικού παιχνιδιού. Έχουν κάνει και τους battlers τους αστέρια πριν τους δείξουν την πόρτα της εξόδου, όταν πια δεν αντανακλούν το πολύπλευρο αλλά ψευδές φως των προβολέων που τους λούζουν. 


Συνέβη και με την Ευγενία του Μπουμπούκου. 
Αυτό το ατάλαντο κορασίδιο που φάγαμε στη μάπα χρόνια πολλά από τηλοψίας, ώσπου (απόντος βεβαίως του Λαμπράκη) ανέβηκε και τη σκάλα του μεγάρου της Μουσικής.. 
Τόσο το χειρότερο και για το μέγαρο και για τη μουσική. 
Ποιος νοιάζεται; 
Αυτή μοριοδοτήθηκε ωστόσο για το βιογραφικό της. 
Τόσο όσο να πιστέψει πως η επόμενη σκάλα θα ήταν αυτή του Μιλάνου. 
Τελικά ανέρχεται του κλιμακοστασίου της πολυκατοικίας της όταν το ασανσέρ είναι ακινητοποιημένο λόγω βλάβης. 


Το ίδιο κι ο Ρουβάς.. 
Στη δοξαστική του παραζάλη αποπειράθηκε να βηματίσει πάνω στις νότες του Μίκη και τον στίχο των Ελύτη, Ρίτσου, Σικελιανού και Σεφέρη.. 
Και στα νεκροταφεία καταγράφηκε μέγας σεισμός. 
Αλλά αποσιωπήθηκε. 
Γιατί όποιος ελέγχει τη πόλη ελέγχει και τη φωνή της κι όποιος ελέγχει τη φωνή της ελέγχει κι από ποιο στόμα αυτή θα βγει.. 
Κι ο σεισμός προέκυψε από φωνές μη συμβατές με το περιβάλλον..
Γιατί ο φουστανελάς δεν καταλάβαινε το περιέχον από το περιεχόμενο μουσικής και λόγου. 
Αυτό διορθωνόταν. 
Αν λεγόταν Μπιθικώτσης θα τύγχανε της τιμητικής φράσης «σκάσε και τραγούδα». 
Που σήμαινε αναγνώριση του καταρρακτώδους όγκου φωνής, αλλά όχι και της νόησης. 
Εδώ απλώς ο κόσμος έλεγε σκάσε. 
Το κολύμπα παραγράφεται γιατί αφορούσε τον ελληνικό λαό όταν ο ..εθνάρχης τον έριχνε στη θάλασσα με τους καρχαρίες της ΕΟΚ. 


Τι σημασία όμως έχουν όλ’ αυτά σε καιρούς NXTM, realities, survivors κατιναριού και μαγειρικής;; Νυν υπέρ πάντων το μπανιστίρ ντουλάπ. 
Η κλειδαρότρυπα.. 
Και μέσα απ’ αυτή να πρωταγωνιστούν τα δουλάκια του Νείλου ποταμού. 
Πούντα δεν τα βλέπουμε μάστορα. 
Είναι μαύρα είναι νύχτα και δεν φαίνονται μαλακισμένο..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα !!!! Συγχαρητήρια για το Καταπληκτικο κείμενο σου !!!!!Μονο ένας μεγαλοδημοσιογραφος - συγγραφέας όπως εσυ θα σχολίαζε τόσο άριστα επαγγελματικά για τα μιάσματα αυτά !!!!!