Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΣΕ ΔΕΚΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ !!(καλημέρα) 


 1. Μην πιστεύετε ό,τι ακούτε.

2. Βάλτε κάτω τη γκλάβα σας και σκεφτείτε απλά.

3. Δύο περιπτώσεις έχουμε:

α) τα αρχαία της Βενιζέλου στη θέση τους είναι η μία και
β) ξήλωμα των αρχαίων και επανατοποθέτηση είναι η άλλη.


4. Στην πρώτη, τα αρχαία μένουν στη θέση τους, ένα μέρος του έργου έχει ΗΔΗ γίνει και ΠΛΗΡΩΘΕΙ και η λύση είναι απλώς να κατεβεί η γραμμή πιο χαμηλά και να περάσει κάτω από τα αρχαία και εκεί να γίνει ο σταθμός. Απλό δεν είναι; Το μετρό κατά την κατασκευάστρια εταιρεία θα παραδιδόταν τέλη του 2020, τώρα πάμε αρχές του 2021, οι 12 από τους 13 σταθμούς. Ο σταθμός Βενιζέλου δυο χρόνια αργότερα. Δηλωμένα και επιβεβαιωμένα από τον δ/νοντα σύμβουλο της εταιρείας, δηλαδή ΟΧΙ από τίποτα αρχαιολάγνους!

5. Στην δεύτερη πρέπει να πληρώσουμε

α) το πολύ προσεκτικό και ακριβό ξήλωμα των αρχαίων και την αποθήκευσή τους,
β) κατασκευή του σταθμού (θα την πληρώσουμε και στις δύο λύσεις, αλλά στην δεύτερη πολύ πιο ακριβά αφού θα πρέπει να συμπεριλάβει τις κατασκευές/προθήκες για την επανατοποθέτηση των αρχαίων) και
γ) επανατοποθέτηση μέρους των αρχαίων, που όπως αντιλαμβάνεται οιοσδήποτε σκεπτόμενος θα γίνει αποσπασματικά σε προθήκες μέσα στα τσιμέντα και τα ανοξείδωτα και τα τζάμια του σταθμού. Πρέπει επίσης να πληρώσουμε την καθυστέρηση όλου του έργου, το οποίο πάει για 2023-2024, με τεράστιες αποζημιώσεις στον όμιλο του εθνικού εργολάβου.

 6. Τι σας φαίνεται ότι στοιχίζει περισσότερο; Θέλει πυρηνική φυσική για να καταλάβετε ότι αν τα αρχαία παραμείνουν στη θέση τους, τότε ΚΑΙ πιο γρήγορα θα γίνει το μετρό, αλλά ΚΑΙ πιο οικονομικά;;;

7. Άρα, η λύση του ξηλώματος ΔΕΝ προωθείται για να επιταχύνουν το έργο (το καθυστερούν!), ούτε για οικονομία (θα κοστίσει ΠΟΛΥ περισσότερο!). Αλλά τότε, γιατί φαγώθηκαν οι Σιμόπουλος-Ζέρβας-Ταχιάος να ξηλώσουν τα αρχαία; Μηχανικοί είναι, είναι δυνατόν να μην καταλαβαίνουν ότι με τα αρχαία κατά χώραν, το μετρό θα γίνει και πιο γρήγορα και πιο οικονομικά;

8. Οι δικές μου απαντήσεις, όπως τις πιθανολογώ: Λογικά το καταλαβαίνουν... Έχουν όμως άλλες (δυστυχώς χαμερπείς) προτεραιότητες.
Ο Σιμόπουλος έμεινε με το γινάτι από το 2014 που ήταν γγ δημοσίων έργων και δεν έγινε το δικό του τότε, δεν περπάτησε δηλαδή το ξήλωμα. Είδε ότι οι συριζαίοι κατάφεραν κάτι καλύτερο από αυτόν (τους βοήθησε και το ότι ο τότε ισχυρός ανήρ του ομίλου Μπόμπολα, ο Κούτρας, φιλοτιμήθηκε και "έτρεξε" το έργο "σφαίρα" (κατά την έκφραση του Μπουτάρη)). Έτσι λοιπόν το δυναμιτίζει τώρα, κάνει κακό στη Θεσσαλονίκη, μόνο και μόνο για να μπορεί να συκοφαντεί όσο του κατεβεί.
Ο Ζέρβας έχει κολλήσει στο να λέει όχι σε ότι λέει ναι ο Μπουτάρης. Τον Ταχιάο τον βάλανε πρόεδρο στην Αττικό Μετρό για να λέει ότι πετάει ο γάιδαρος όποτε του λένε ότι πετάει.

9. Τέτοια κατάντια... Το κακό που πάνε να κάνουν στη Θεσσαλονίκη θα είναι αμετάκλητο, δυστυχώς... Δεν χρειάζεται να σημειώσω πόση αξία θα δώσει στη Θεσσαλονίκη η διατήρηση και ανάδειξη των αρχαίων στη θέση που βρέθηκαν. ΑΥΤΗ την αξία πάνε να καταστρέψουν!

10. Πραγματικά, τη στιγμή αυτή φοβάμαι πως η μόνη ελπίδα για την πόλη είναι να αλλάξει γνώμη ο Μητσοτάκης. Και να βρει ένα τρόπο να το παρουσιάσει ώστε να μην ξεμπροστιάσει τους ΆΡΙΣΤΟΥΣ δικούς του... Δύσκολο, ΕΕΕ ...  Και μ' αυτούς τους μπροστινούς ακόμη πιο δύσκολο..
Χρήστος Ελευθεριαδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: