Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

TO KAKO TΡΙΤΩΣΕ


Η απουσία μου δεν ερμηνεύεται ως ευκαιρία διακοπών. Ξαφνικά ξημερώματα της Κυριακής με συγκλόνισε  ένας ασθματικός πνιγμός, που ήταν τόσο βίαιος, ώστε να νιώσω πως ελάχιστα απείχα από τον θάνατο.. Στη κλήση μου ανταποκρίθηκε το ΕΚΑΒ σε δέκα λεπτά, πιθανότατα γιατί δεν έδειξα στο τηλέφωνο πανικοβλημένος ενώ όπως αποδείχθηκε θα έπρεπε, αν και το βλέμμα του διασώστη που μου έβαλε τη μάσκα στο πρόσωπο, άλλα δήλωνε όταν έθετε τη σειρήνα σε λειτουργία . Με μετέφεραν έτσι με ..ίου ίου στον Ευαγγελισμό και αφού διαπιστώθηκε πως σε ότι συνέβη δεν συνήργησε η καρδιά , με παρέλαβαν αυτοί που πάντα φοβόμουν. Οι πνευμονολόγοι για τα περαιτέρω. Με είχαν έτσι εικοσιτέσσερις ώρες υπό διαπραγμάτευση- αυτοί επέμεναν σε εισαγωγή εγώ τους διαβολόστελνα- καταλήξαμε εκεί που έχετε ήδη προδιαγνώσει. Κόψε το τσιγάρο γιατί θα σε κόψει.. Μα το τσιγάρο είναι η ζωή μου υπεραμυνόμουν της απόλαυσής μου.. Γι αυτό σου την τρώει σα σαράκι κάθε μέρα επέμεναν. Τελικά συνυπογράψαμε μνημόνιο αποχής για μια εβδομάδα απ’ οποιαδήποτε υποχρέωση, αντιβίωση για να προληφθουν πιθανές λιμώξεις και εισπνοές για να καθαρίσει το ανώτερο αναπνευστικό από τα καπνικά κατάλοιπα .. Αλλά κέρδισα κι εγώ κάτι στο παζάρι. Πέντε τσιγάρα ημερησίως αυστηρά και υπό παρακολούθηση.. Κάπνιζα πενήντα!! Δώστε μου δυο μέρες καιρό να πάρω μια δυο καθαρές ανάσες και ίσως μετά υπογράψω με τους γιατρούς νέο μνημόνιο.. Ευχαριστώ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υποσχέθηκες ότι θα το ελαττώσεις ...........εκει χρειάζεται να δείξεις εγωισμό και δύναμη !!!!! Περαστικά σε χρειαζόμαστε σε νοιαζόμαστε κι ας μας τα χώνεις .......