Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ούτε επί Βυζαντίου 


Μετά τις διαδικτυακές επιθέσεις αποκλεισμού μου από το οικονομικό δουκάτο του Facebook, σειρά είχε η εφορία.. Βρέθηκα, ανοίγοντας τον υπολογιστή μου σήμερα το πρωί, ενώπιον σήμανσης από τους βασιβουζούκους του καθεστώτος, σύμφωνα με την οποία: Ενημερωνόμουν πως έχω -όπως υποθέτω οι πλείστοι εξ ημών- ληξιπρόθεσμα χρέη στην εφορία τα οποία οφείλω εντος δεκαπενθημέρου να ταχτοποιήσω διαφορετικά θα προβούν σε μέτρα κατασχέσεων. Ποιοι με απειλούν; Αυτοί που εν ονόματι των τραπεζών λεηλάτησαν τα δύο τρίτα από τα εισοδήματά μου και που εξακολουθούν με το θράσος χιλίων πιθήκων να έχουν την απαίτηση καταβολής  και των ρέστων, έτσι ώστε να θέσω σε κίνδυνο την επιβίωσή μου.  Φυσικά και δεν είμαι ο μόνος. Αλλά το σύστημα των χρηματοπιστωτικών λύκων ξεκινά πάντα από τα μαύρα πρόβατα. Γιατί αυτά εκτρέπονται κατά κανόνα του κοπαδιού για ν' αποτελούν παραδείγματα προς αποφυγή. Να τους ενημερώσω επομένως από εδώ και δημοσίως, πως το μόνο πλέον που έχω να χάσω είναι οι αλυσίδες μου.. Γι αυτό και δεδομένου πως εκ της ιδιότητάς μου εισέρχομαι κατά κανόνα παντού, να ξέρουν ότι είμαι εξαιρετικά επικίνδυνος..

Δεν υπάρχουν σχόλια: