Σάββατο 27 Απριλίου 2019

Τ' ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ


Είμαι εσώκλειστος με το θερμόμετρο να χτυπά τους 38 βαθμούς και δεδομένης της ανοσοκαταστολής -την οποία για τους γνωστούς λόγους υφίσταμαι- ακύρωσα κάθε απόπειρα εξόδου σε σπίτια φίλων που ξέρω ότι πραγματικά τρέφουν ζωντανά αισθήματα για μένα και θα λυπηθούν πολύ.. Και μέσα σ' όλ αυτά το σήμαντρο του υπολογιστή δεν σταματά να κρούει την άφιξη μηνυμάτων κι εγώ με το κεφάλι μου μια φωτιά από τον πυρετό να τρέχω μήπως κι έχει κάπου στα Βαλκάνια συμβεί το ανεπανόρθωτο..Φευ !! Έχω λάβει τόσες κοτούλες και αυγουλάκια που άνετα την Τρίτη άνοιγα ορνιθοτροφείο..Τι μου θυμίζει αυτό; Μια τυπική διαδικασία άκοπης απαλλαγής των υποχρεώσεων.. Εγώ όταν στέλνω μηνύματα και κατ' αποκλειστικότητα στις γενεθλιακές γιορτές είναι απολύτως προσωπικά. Που δείχνουν πως υπάρχει ή χτίζεται σχέση έτσι ώστε πομπός και δέκτης να συντονίζονται απολύτως.. Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια: