ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ!!
Δεν λέει να κοπάσει ο σάλος που έχει προκαλέσει η εταιρία της ντροπής.. Με μια προσεκτική ανάγνωση του κειμένου της εξοργιστικής πρόκλησης διακρίνεται πως η συγκεκριμένη χρυσοποίκιλτη σκλάβα του καπιταλισμού ενήργησε κατ εντολή του παρακεντέ και διευθυντή της εταιρίας.. Αυτά τα δουλικά θα βρείτε τα σαββατόβραδα στα κωλάδικα της παραλιακής για να διερωτάστε μετά που κάποιοι βρίσκουν το εισόδημα και το καταθέτουν εκεί.. Είναι αυτό που ληστεύεται από τον ιδρώτα των εργαζομένων για να ταΐζονται οι φύλακες πιτ μπουλ τους..
Δεν λέει να κοπάσει ο σάλος που έχει προκαλέσει η εταιρία της ντροπής.. Με μια προσεκτική ανάγνωση του κειμένου της εξοργιστικής πρόκλησης διακρίνεται πως η συγκεκριμένη χρυσοποίκιλτη σκλάβα του καπιταλισμού ενήργησε κατ εντολή του παρακεντέ και διευθυντή της εταιρίας.. Αυτά τα δουλικά θα βρείτε τα σαββατόβραδα στα κωλάδικα της παραλιακής για να διερωτάστε μετά που κάποιοι βρίσκουν το εισόδημα και το καταθέτουν εκεί.. Είναι αυτό που ληστεύεται από τον ιδρώτα των εργαζομένων για να ταΐζονται οι φύλακες πιτ μπουλ τους..
Διαχείριση της αρνητικής δημοσιότητας που πήρε η αποκάλυψη για την διευθύντρια του My Market που έγραψε τον ...κατάλογο της χαράς του εργαζόμενου επιχειρεί να κάνει η εταιρία χωρίς να έχει πραγματοποιήσει άλλες κινήσεις πέραν μίας ανακοίνωσης.
Η Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων σύμφωνα με το ρεπορτάζ παραμένει στην εταιρία η οποία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο θα «περάσει» η αρνητική δημοσιότητα που πήρε το θέμα και βέβαια το πως θα διαφυλαχθεί το κύρος της στον κλάδο.
Ωστόσο, η σπουδαιότητα του προβλήματος που προκάλεσε η διευθύντρια και το γεγονός οτι ένα 24ωρο μετά δεν έχει γίνει κάποια άλλη κίνηση εκτός μίας «μουδιασμένης» ανακοίνωσης προκαλεί ερωτήματα για το αν πράγματι υπήρξε ένα μεμονωμένο και «ατυχές» περιστατικό όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση του My Market.
Κι αυτό γιατί με μία προσεκτικά ματιά στο έγγραφο που μοίρασε η διευθύντρια για το πως πρέπει να είναι χαρούμενοι οι εργαζόμενοι υπάρχει μία αναφορά που χρίζει περαιτέρω διερεύνησης.
Στο έγγραφο αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή πωλήσεων της εταιρίας θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν».
Φαίνεται λοιπόν καθαρά οτι η προτροπή της συγκεκριμένης διευθύντριας έγινε «σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή πωλήσεων» και σύμφωνα με εργαζόμενους δεν έπεσε σαν κεραυνός αν αιθρία αλλά πρόκειται για μία παρατεταμένη πρακτική που τους είχε μεταφερθεί.
Προκαλείται λοιπόν το ερώτημα εάν ο απαράδεκτος υπερβάλλων ζήλος της συγκεκριμένης διευθύντριας δεν ήταν μεμονωμένος αλλά ήρθε ως αποτέλεσμα σχετικών εντολών από τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρίας.
Ο διευθυντής πωλήσεων είναι εκείνος που χαράσσει την συγκεκριμένη στρατηγική και δίνει τις οδηγίες για να χαμογελούν με το ζόρι οι εργαζόμενοι; Συνδικαλιστές του τομέα των ιδιωτικών υπαλλήλων παρατηρούν οτι εφόσον η εταιρία δεν απομάκρυνε την συγκκριμένη διευθύντρια ιδιαίτερα όταν λένε οτι δεν υπάρχει τέτοια κεντρική στρατηγική από την επιχείρηση , φαίνεται πως υπάρχει, ενδεχομένως, ο φόβος μήπως τελικά η διευθύντρια μετά την απομάκρυνσή της ως αποδιοπομπαίος τράγος μιλήσει και αποκαλύψει οτι δέχτηκε τέτοιου είδους εντολές από «ψηλά».
Δηλαδή εκφράζεται ο προβληματισμός εάν η διευθύντρια μιλήσει και αποκαλύψει οτι όλο αυτό ήταν κεντρική εντολή από την διεύθυνση πωλήσεων, κάτι που ίσως συμπεραίνεται και από τις πρώτες γραμμές του σημειώματος που έδωσε στους εργαζόμενους. Τα dikaiologitika.gr επικοινώνησαν με την εταιρία η οποία δεν είχε κάτι νεώτερο, για την ώρα, να ανακοινώσει σχετικά με τις αποφάσεις για την διευθύντρια και την στρατηγική της εταιρίας.
Πηγή: dikaiologitika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου