Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Η ΕΛΕΙΨΗ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΩΝ,


Λεωφορεία-βόμβες στους δρόμους - Media
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΥΠΕΡΛΗΛΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΦΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Διαστάσεις λαμβάνουν τα περιστατικά φωτιάς σε αστικά λεωφορεία των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ), τα οποία οι εργαζόμενοι στην εταιρεία αποδίδουν, σε μεγάλο βαθμό, στην παλαιότητα των οχημάτων.


Χθες, σε ακόμα ένα λεωφορείο του στόλου ξέσπασε φωτιά, και μάλιστα στο εσωτερικό του, ως αποτέλεσμα της έκρηξης του κινητήρα στο πίσω τμήμα του οχήματος, που είναι άνω των 20 ετών.

Το λεωφορείο βρισκόταν εν κινήσει στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής, ωστόσο, ευτυχώς, σε αυτό επέβαινε μόνο ο οδηγός, ο οποίος μαζί με συνάδελφό του από άλλο διερχόμενο λεωφορείο κατάφεραν με τους πυροσβεστήρες να σβήσουν τη φωτιά πριν αυτή πάρει διαστάσεις.

Το λεωφορείο είχε βγει στις 7 το πρωί από το αμαξοστάσιο της Ανθούσαςκαι το περιστατικό συνέβη περίπου στις 7.20, τη στιγμή που επιχειρούσε να στρίψει αριστερά προς την πλατεία της Αγίας Παρασκευής. Σύμφωνα με τους εργαζομένους, πρόκειται για το όγδοο λεωφορείο στο οποίο σημειώνεται κρούσμα πυρκαγιάς ή έκρηξης κινητήρα σε διάστημα μικρότερο του 1,5 έτους.

Τελευταία φορά, όπως επισημαίνει Σε ρεπορτάζ του Εθνους ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο ΔΣ της Ομοσπονδίας Μεταφορών (ΟΣΜΕ), Παναγιώτης Στάθης, ήταν περιστατικό που συνέβη πριν από δύο μήνες στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας: «Ξέσπασε φωτιά σε λεωφορείο την ώρα του ανεφοδιασμού. Ευτυχώς, επενέβησαν εγκαίρως οι εργαζόμενοι της ΔΕΠΑ. Διαφορετικά, η κατάσταση θα είχε βγει εκτός ελέγχου».

Την ανησυχία τους εκφράζουν και οι τεχνίτες της εταιρείας, οι οποίοι επισημαίνουν ότι, παρότι η ροή ανταλλακτικών έχει εμφανίσει βελτίωση, η κατάσταση απέχει πολύ από το να θεωρηθεί ομαλοποιημένη, καθώς συχνά έρχονται ανταλλακτικά που δεν είναι άμεσης ανάγκης, ενώ εξακολουθούν να είναι σε έλλειψη άλλα, πρώτης προτεραιότητας:

«Οταν σε ένα λεωφορείο σπάει ο κινητήρας, το πιθανότερο είναι να οφείλεται στην παλαιότητά του. Δυστυχώς, τα προβλήματα είναι παγίως τα ίδια. Ο γηρασμένος στόλος, οι ελλείψεις σε ανταλλακτικά και τεχνίτες» λέει ο Κώστας Κουλούρης, γενικός γραμματέας του Σωματείου Τεχνιτών, προσθέτοντας ότι αυτήν τη στιγμή στην εταιρεία έχουν απομείνει λίγο περισσότεροι από 600 τεχνίτες, όταν οι οργανικές θέσεις είναι 1.123.

Δεν υπάρχουν σχόλια: