Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΧΡΗΣΗΣ;

Τι είναι η αξία χρήσηςΚίμων Ρηγόπουλος


Για να σε απολύσω σε φώναξα. Μου ζήτησαν να με αναλάβουν οι Αμερικάνοι. Να με αναβαθμίσουν σαν εξαιρετικό ταλέντο. Έχουν πάθει πλάκα οι άνθρωποι. Δυστυχώς για σένα δεσμεύτηκα να με αναλάβουν και όταν εγώ δεσμεύομαι…

Επίτηδες το κάνω αυτό με τα κοκοράκια. Για να νομίζουν ότι μόνο τότε λέω ψέματα. Όταν κάνω κοκοράκια

Στο γραφείο του Αλεσάντρο. Ο Αλεσάντρο παίζει χαρούμενος με το κινητό του όταν μπαίνει ο Γιώργος.
 

Α. Γεια σου Γιώργο

Γ. Γεια σου Αλεσάντρο. Πώς πήγε η συνάντηση; Ευχαριστημένος;
Α. Εσύ θα μου πεις

Γ. Σούπερ ήσουνα. Αν εξαιρέσουμε ένα δυο λάθη
Α. Ποια λάθη;

Γ. Δεν χρειαζόταν να κουμπώσεις το σακάκι σου στην αντιφώνηση. Αφού σου είχε πει η Άνγκελα ότι σε ευγνωμονεί. Εκεί το ανοίγεις το σακάκι. Όταν ευεργετείς κάποιον πρέπει να αισθάνεσαι άνετα. Η σημειολογία που λέγαμε; Αυτό το θεωρώ στρατηγικό λάθος. Για τα αγγλικά σου τα έχουμε πει… Είναι σαν να μιλάει ελληνικά ο Τσακαλώτος. Κι αυτές οι ψηλές σου νότες ρε παιδάκι μου… Σου ξέφυγαν πάλι δύο κοκοράκια. Καρφώνεσαι με τα κοκοράκια. Σαν να ανάβεις αλάρμ είναι. Είναι σαν να λες: Προσέξτε, εδώ λέω ψέματα
Α. Επίτηδες το κάνω αυτό με τα κοκοράκια. Για να νομίζουν ότι μόνο τότε λέω ψέματα. Όταν κάνω κοκοράκια. Έχεις χάσει επεισόδια από τότε που με ανέλαβες. Έμαθα τα στοιχειώδη από σένα και τώρα απλώνομαι στο γήπεδο και κάνω το δικό μου παιχνίδι. Ωραία δεν το παίζω ο παικταράς;

Γ. Μια χαρά το παίζεις, δε λέω. Όταν σε θυμάμαι πώς μου ήρθες στην Εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας και διαχείρισης φήμης την πρώτη φορά…
Α. Πώς σου ήρθα δηλαδή;

Γ. Σαν παρθένα μου ήρθες
Α. Έτοιμη να διακορευτεί όμως. Έκτοτε διακόρευσα πολύ κόσμο, ε; Έκλαψαν χήρες κι ορφανά από τότε

Γ. Τώρα που το θυμήθηκα έκανες κι ένα ακόμα λάθος. Όχι στρατηγικό, τακτικό λάθος θα το χαρακτήριζα. Την κοίταζες συνέχεια στα μάτια ενώ εκείνη σε είχε γράψει κανονικά. Ήταν σαν να της εξομολογιόσουν τα μυστικά σου κι εκείνη να ροχάλιζε, ένα πράγμα
Α. Κι αυτό επίτηδες το έκανα. Ήθελα να φανεί ότι καταπίνω τις προσβολές υπέρ πατρίδος. Απορώ πώς δεν το σκέφτηκες. Και απορώ επίσης που εμπιστεύομαι ακόμα τη δική σου εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας και διαχείρισης φήμης

Γ. Με προσβάλλεις, με προσβάλλεις Αλεσάντρο
Α. Ρεαλισμός, ρεαλισμός λέγεται αυτό Γιώργο μου. Οι σχέσεις είναι αναλώσιμες. Αυτό ήταν από τα προκαταρτικά σου μαθήματα όταν με ανέλαβες

Γ. Μόνο αυτό θυμάσαι δηλαδή, μόνο αυτό; Που σου έμαθα στους λόγους σου να ανοίγεις τα φωνήεντα, αυτό δεν μετράει καθόλου; Ξέχασες ότι εγώ σε υποχρέωσα να μιλάς σαν να έχεις καταπιεί αμάσητο Αντρέα Παπανδρέου; Μέχρι καθηγητή της Λυρικής σου έφερα ρε αχάριστε. Λίγο ακόμα και θα τραγουδούσες Ριγολέτο. Και το μαντηλάκι στον Κατρούγκαλο εγώ δεν σου το πρότεινα σαν πινελιά;
 Α. Αυτά είναι μικρές τεχνικές λεπτομέρειες. Εγώ σε προσέλαβα κυρίως για την υστεροφημία μου

Γ. Δεν βοηθάς καθόλου σ’ αυτό, για να τα λέμε όλα. Δεν με βοηθάς. Και αν θες να ξέρεις, ήταν λάθος σου τότε να κάνεις του κεφαλιού σου με εκείνο το «Ο νεαρότερος πρωθυπουργός της χώρας». Σου είχα πει ότι αυτό πρέπει να το αποφύγουμε. Άκουσες τους άλλους τότε
Α. Και καλά έκανα. Τρεις μονάδες πήρα απ’ αυτό

Γ. Ναι αλλά εσύ μου έχεις παραγγείλει όλο το πακέτο της υστεροφημίας σου. Για το επέκεινα μιλάμε τώρα. Ο απλούστατος συνειρμός λοιπόν είναι: Ο νεαρότερος πρωθυπουργός… σύμφωνοι, αλλά μια σταλιά σκατό και με έχει ήδη ξεσκίσει, φαντάσου τι άλλο θα μου κάνει αφού φιλοδοξεί να γεράσει πάνω μου. Αυτό θα σκεφτούν. Αλλά γιατί με φώναξες; Για να μαλώσουμε με φώναξες;
Α. Για να σε απολύσω σε φώναξα. Μου ζήτησαν να με αναλάβουν οι Αμερικάνοι. Να με αναβαθμίσουν σαν εξαιρετικό ταλέντο. Έχουν πάθει πλάκα οι άνθρωποι. Δυστυχώς για σένα δεσμεύτηκα να με αναλάβουν και όταν εγώ δεσμεύομαι…

Γ. Ναι ξέρω, ξέρω. Όταν εσύ δεσμεύεσαι…
Α. Έλα τώρα, μην το παίρνεις στραβά. Υπερήφανος πρέπει να είσαι. Απέκτησα την εγκύκλιο παιδεία κοντά σου και τώρα πάμε γι’ άλλα. Για πολύ ψηλά.. Ήταν κι αυτό μέσα στα αντισταθμιστικά οφέλη μου. Τι μπορώ να κάνω; Να τους προσβάλω κατάμουτρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: