Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

ΕΧΟΥΝ ΚΑΨΕΙ ΦΛΑΤΖΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ

Φτάσαμε στο μη παρέκει.. Ο ένας ο υπερφύαλος βλαξ της Νεοδημοκρατικής ..αριστείας και προκειμένου να σκαρφαλώσει στα κάγκελα της προβολής γι άλλη μια φορά, ενοχοποιεί τον Τσίπρα στη περίπτωση που κάποιος τον πυροβολήσει. Βεβαίως εδώ τίθεται το θέμα αν μεταξύ των ελλήνων υφίσταται ένας ακόμη πιο επικίνδυνος ηλίθιος για να πυροβολήσει αυτό το πολιτικό λαμόγιο. Και απαντήσεως μη δοθείσης στο ερώτημα αυτό, ανέλαβε ο άλλος ο εκ κρήτης γιατροβοσκός να τον βάλλει στην θέση του. Όχι γράφει σε ανάρτησή του «αν σε πυροβολήσουν ΕΓΩ θα φταίω ,εγώ σε έχω αναφέρει πολύ περισσότερες φορές από τον Τσίπρα» βάζοντας ένα υστερόγραφο για να επικρίνει τον αντιπρόεδρο της ΝΔ για τη δήλωσή του αυτή: «μάλλον έχεις κόψει αλυσίδα πλέον....»

Παυλος Πολακης
12 ώρες πριν
ΟΧΙ ΒΡΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΟ!!!
Αν σε πυροβολήσουν ΕΓΩ θα φταίω ,εγω σε εχω αναφέρει πολύ περισσότερες φορές απο τον Τσιπρα και εχω παει κάτι χιλιάδες έγγραφα στους εισαγγελείς για τα έργα και τις ημέρες σου ....
Υ.γ.μαλλον εχεις κόψει αλυσίδα πλέον.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: