Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ


Συνωστισμός στο ίνμποξ από ανησυχούντες φίλους και συναδέλφους μετά τη τελευταία ανάρτησή μου (στο facebook και όχι στον Κλύδωνα) «Ποτέ μην πεις ποτέ». Από γνωστούς καλλιτέχνες ως πρώην υπουργούς. (πλην ορισμένων με τους νυν ουδεμία σχέση έχω..) Κατανοητό. Αλλά για να είναι φίλοι μου-εννοώ στη φυσική και όχι στην εικονική πραγματικότητα- σημαίνει πως είχα εκτιμήσει τη πολιτική κοινωνική και οικονομική τους κρίση. «Είσαι καλά συμβαίνει κάτι όλοι εν χορώ» .. Μια χαρά είμαι προς το παρόν τουλάχιστον γαμώ τα γκογκόβια μου μέσα.. Δεν ήταν προσωπικός απολογισμός. Ένα μήνυμα ήθελα να περάσω που μόνο ελάχιστοι το αντιλήφθηκαν. Πως όσοι -κι εγώ ανάμεσα σ’ αυτούς- κάνουν καταδύσεις στο ιστορικό παρελθόν να φορούν τη μάσκα οξυγόνου των αισθήσεων για να μην αποκόπτονται της πραγματικότητας. Ν αποδέχονται δηλαδή τα πάντα.. Οποιαδήποτε κίνηση διόρθωσης στην ιστορική σκακιέρα σημαίνει ντόμινο ανατροπών που κυρίως αφορά ζωές. Γι αυτό ο γέγονε γέγονε. Οι όψιμες συγνώμες δεν επιδιορθώνουν τίποτα. Σπάστε ένα ποτήρι και ζητήστε του συγνώμη μετά. Θα ξανακολλήσει; Πολλώ δε μάλλον αν σπάσεις στα δύο μια ζωή.. Ας αποδεχτούμε τα πεπραγμένα μας. Τα σωστά ή τα λάθη εκ του αποτελέσματος θα κριθούν..

Δεν υπάρχουν σχόλια: