Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΕΡΑΤΑ


Έχουμε σκάσει στα γέλια .. Πλημμύρισε ξαφνικά το σπίτι μου με φίλους και φίλες δημοσιογράφοι όλοι και πιάσαμε το λακριντί για το διαδίκτυο.. Αφού σκουπίσαμε το πολιτικό και διεθνές περιβάλλον τη πέσαμε στο φατσοβιβλίο και τις παπαριές που αμολάρονται εδώ μέσα.. Αρχίσαμε έτσι ως δικτατορίσκοι να ρίχνουμε ο καθένας και μια μαλακία για το πώς θα συμμαζευτεί. Τους άκουγα γελαστός αλλά αμίλητος ώσπου ο Λάμπρος μου λέει τι λες Ευγένιε; Έλα ρίξτο επιμένει η Φωτεινή. Εντάξει ρε μάγκες ..
Εγώ θα φορολογούσα τα λάικ τις καλημέρες και το εισαι θεά κούκλα μαγεία και όλα τα σχετικά.. Θα λειτουργούσε το σύστημα σα τη συνθήκη Σέγκεν. Με λέξεις κλειδιά. Με το που θα το έγραφες θα σε κατέγραφαν. Μα τι λες ρε ευγένιε μου λέει η Έλλη.. Μαλακίες που δεν είναι και τόσο μαλακίες .. Τι σ’ έπιασε ; Παιδί είμαι σας ακούω και ζήλεψα.. Πέσαμε στα πατώματα. Όταν συνήλθαμε τους λέω τώρα καταλαβαίνετε γιατί ο Πάγκαλος ο Μεταξάς ο Παπαδόπουλος και τώρα ένα ολόκληρο σύστημα μας έβαλαν τόσο εύκολα στο γύψο; Μέσα σ’ αυτή τη καταστροφή και τον ερειπιώνα ντοπάρονται μεταξύ τους για να ισιώσει λίγο η τσαλακωμένη τους αυτοπεποίθηση. Ρε μνημόνια μέχρι να βγάλει ο ήλιο κέρατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: