Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ


Πλήθος αναλύσεων των τουρκολόγων σε σχέση με την επιθετικότητα της μουσουλμανικής χώρας.. Υποχρεώνομαι όπως θα αντιλαμβάνεστε να διαβάζω όλες τις παπαριές και έχοντας ακριβή γνώση προσώπων και πραγμάτων να αποκαλύπτω προς χάριν σας τη δεύτερη ανάγνωση.. Και τι δεν είπαν. Από τις δυνατότητες των όπλων αμφοτέρων των πλευρών –ναι τους πήρε προσωπικά ο Πούτιν να τους τα εξηγήσει- μέχρι σε ποιες συνθήκες θα συμβεί το ..μοιραίο.. Για να καταλήξουν όλοι σαν να διάβαζαν παράγραφο του ευαγγελίου στην εξής επωδό. «Πως πρέπει να υπάρξει Ομόνοια έναντι της τουρκικής επιθετικότητας και να στοιχιθούν άπαντες σε μια εθνική γραμμή» Και ως εδώ όλα καλά όλα ανθηρά αλλά: Πρωτίστως Ομόνοια υπάρχει και τη ξέρουμε γιατί συγκεντρώνεται το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ. Και δευτερευόντως λίγο πριν και στο συμβούλιο εξωτερικής πολιτικής ήταν ήδη όλοι στοιχισμένοι πίσω από μια εθνική γραμμή. Την εξής: Η βαθιά βουτιά στους γεωστρατηγικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ όπως αυτή σηματοδοτείται από τον στρατηγικό διάλογο με την κυρίαρχη τάξη των πέραν του ατλαντικού διεθνών δολοφόνων. Άρα που στοχεύουν όταν όλες οι δημοσιολόγες δουλάρες τους, παραινούν σε ένα πολιτικό μορατόριουμ τους διαχειριστές της πολιτικής εξουσίας; Εμάς έχουν στο στόχαστρο αλλά δεν μασάμε.. Δεν θα στείλω εγώ το παιδί μου να πολεμήσει για τους αγωγούς των ομίλων και τα πλούτη των εφοπλιστών.. Δικός μου εχθρός είναι η άρχουσα τάξη που ταυτιζόμενη με το κράτος μ έχει φτωχύνει τόσο ώστε ο όποιος είναι εχθρός της είναι φίλος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: