Το διάλειμμα τέλος τα κεφάλια μέσα Αυξήσεις στα διόδια από τους ομίλους που μας πίνουν το αίμα.. Φιλελεύθερη οικονομία δεν ψηφίζετε; Τσιμουδιά..
Με αυξήσεις στα διόδια μπαίνει το νέο έτος, κατ' εφαρμογή της κυβερνητικής απόφασης για την επιβολή συστήματος «χιλιομετρικής χρέωσης», που δήθεν θα κάνει πιο δίκαιο τον τρόπο πληρωμής, ενώ παράλληλα ξεκινά και η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό και τους κάθετους άξονές της.
Αυξήσεις έχει ήδη ανακοινώσει η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου», στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό μέχρι την Ημαθία, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν και τα 10 λεπτά σε ορισμένους σταθμούς. Η μεγαλύτερη αύξηση θα επιβληθεί στον σταθμό των Μαλγάρων, όπου το κόμιστρο θα εκτοξευθεί από τα 1,20 ευρώ που είναι σήμερα, στα 2,98 ευρώ. Συνολικά οι νέοι σταθμοί σε Εγνατία και οι πλευρικοί που θα εγκατασταθούν σε όλη χώρα, φτάνουν τους 43 συνολικά, ενώ μόνο ως κοροϊδία μπορεί να εκληφθεί η κυβερνητική «παροχή» για ελεύθερη διέλευση των ανέργων με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας, λες και οι άνεργοι μπορούν να κάνουν τις πολλές διελεύσεις με το έτσι κι αλλιώς απαγορευτικό κόστος καυσίμων ή συντήρησης ενός οχήματος...
Υπενθυμίζεται ότι η κυβέρνηση έχει «κρεμάσει» πωλητήριο στην Εγνατία Οδό και μάλιστα φροντίζει να την δώσει στους νέους ιδιοκτήτες με υψηλή προίκα τους νέους σταθμούς διοδίων στην Παμβώτιδα με χρέωση 1,2 ευρώ, στους Ευζώνους με χρέωση 1,80 ευρώ, στη Μέστη με 1,70 ευρώ και με 2,10 ευρώ στην Ιεροπηγή.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκεται η β' φάση του διεθνούς διαγωνισμού για την εγκατάσταση και λειτουργία του νέου ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων στους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους, στον οποίο συμμετέχουν κοινοπραξίες με επικεφαλής τις «Ιntrasoft Ιnternational SA», με έδρα στο Λουξεμβούργο, την αυστριακή «Strabag AG», τη γαλλική «Vinci Highways», τον όμιλο «Μυτιληναίος ΑΕ» και τον ΟΤΕ (Deutche Telekom).
Μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών διοδίων η κυβέρνηση υποκριτικά ισχυρίζεται ότι θα επιβληθούν «δικαιότερες χρεώσεις», ωστόσο ξεκάθαρος στόχος της είναι να μη χάσουν ούτε «σεντ» οι μονοπωλιακοί όμιλοι που θα τα εκμεταλλεύονται για τα επόμενα χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου