Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

ΜΕ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΩ..


Δήλωση πολιτικών αξιών  όπως αρμόζει σε αυτούς που έστω πρόωρα - ασύγχρονα σήκωσαν τα όπλα κατά ενός σάπιου συστήματος.. Στον Σάββα Ξηρό αναφέρομαι.. Η ατομική επανάστασή τους δεν άργησε μια μέρα αλλά προηγήθηκε πολλών ετών..



Την απάντησή του σε όσα ακούστηκαν για το αίτημα αποφυλάκισής του έδωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή ο καταδικασμένος σε πέντε φορές ισόβια, το μέλος της τρομοκρατικής οργάνωσης 17Ν, Σάββας Ξηρός.

«Προφανώς αυτοί που αντιδρούν θα πρέπει να μάθουν κάποια πράγματα για τον νομικό πολιτισμό της Ελλάδας. Το θέμα είναι νομικό», υποστήριξε ο Σάββας Ξηρός και συνέχισε μιλώντας στον ραδιοσταθμό Πρώτο Θέμα, ότι έχει ζητήσει συγνώμη από το 2013 για τις πράξεις του.

«Το θέμα της συγγνώμης είναι πολύ προσωπικό, έχω ζητήσει από το 2013. Πρέπει και η άλλη πλευρά να μάθει να συγχωρεί.

Η συγγνώμη σε ένα πάνελ έγινε δεκτή μόνο από την Ντόρα Μπακογιάννη». Ακόμα ο Σάββας Ξηρός, είπε οτι δεν είναι αισιόδοξος ότι τελικά θα γίνει δεκτή η αίτησή του, αλλά έθεσε και τον όρο του.

«Έχω κάνει άλλες έξι αιτήσεις για αποφυλάκιση για ανήκεστη βλάβη, αλλά έχουν απορριφθεί. Τώρα έχω κάνει τα 16 χρόνια, για εμένα είναι 32 και τυπικά έχω 27 χρόνια, δηλαδή αυτά που προβλέπει ο νόμος Παρασκευόπουλου, τα έχω κάνει τριπλάσια. Το πώς μεταχειρίζεται τους νόμους η δικαιοσύνη τους ξέρουμε όλοι. Αν εφαρμοστεί ο νόμος θα βγω, αλλά πιο πολλές πιθανότητες για εμάς τους φτωχούς είναι να κερδίσουμε την ρουλέτα. Αν μου πουν να βγώ με βραχιολάκι, δεν θα βγω», ξεκαθάρισε ο Σάββας Ξηρός

Δεν υπάρχουν σχόλια: