Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

ΠΟΛΕΜΟΚΑΠΗΛΑ ΜΜΕ


Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΜΕ
Εντυπωσιακή η παρέμβαση της εφημερίδας Καθημερινή, άρα και της τάξης και των συμφερόντων που εξυπηρετεί, για την ανάγκη «σοβαρότητας» στην ενημέρωση. Η ανακοίνωση, πρωτοσέλιδη την περασμένη εβδομάδα, στόχευε σε όλα τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους που άρχισαν και συνεχίζουν να «πυροβολούν»  στο μέτωπο της ελληνοτουρκικής έντασης. Συμπτωματικά, τις αμέσως επόμενες μέρες, βγήκαν τα ρεπορτάζ για τους κινδύνους στην τουριστική βιομηχανία της χώρας από το πολεμικό κλίμα.



Μετά την εμπειρία στην έκδοση του Έθνους, ο ιδιοκτήτης της 24Media, Δ. Μάρης, απέκλεισε τα σενάρια εμπλοκής της εταιρείας του σε εκδοτικό εγχείρημα. Ο ιδιοκτήτης της σοβαρότερης αυτή τη στιγμή διαδικτυακής πλατφόρμας ενημέρωσης, ανήγγειλε περαιτέρω επενδύσεις στο Διαδίκτυο, ζητώντας για πολλοστή φορά από τον αρμόδιο υπουργό Παππά και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει στη φορολόγηση των διεθνών πλατφορμών – Google, Facebook κ.λ.π.

Διασωληνωμένο παραμένει το Μέγκα τουλάχιστον μέχρι τις 4 Μαΐου, οπότε αναμένεται απόφαση του ΣτΕ για το αν ο διαγωνισμός του ΕΣΡ για τις τηλεοπτικές άδειες είναι νόμιμος. Για τους εργαζόμενους, που έχουν χωριστεί σε δυο στρατόπεδα τα οποία αλληλοκατηγορούνται, ο δρόμος διεκδίκησης των δεδουλευμένων φαντάζει να είναι ένας: Να παρέμβει η κυβέρνηση ώστε να καλυφθεί το «κενό» των τραπεζών, που ουσιαστικά εισπράττουν χρήματα χωρίς να πληρώνουν τους εργαζόμενους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.