Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

ΕΘΑΨΑΝ ΤΟ ΕΝΑ ΑΝΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ

359b
 Ανωνύμου του Έλληνος

Μόλις τακτοποιήθηκε (στις Καλένδες) η Novartis, οι σταυροφόροι της κάθαρσης ξεφούρνισαν ζεστό το καρβέλι του Μετρό.

Φάγανε με βαλίτσες μίζες 370.000 ευρώ! Τί λέτε, ωρέ συντρόφοι, τόσο ψιλικατζήδες; Τόσο φτωχομπινέδες;

Από δεκάδες δισεκατομμύρια, αν όχι τρισεκατομμύρια, που φαγώθηκαν στο Μετρό, πετάξανε ψίχουλα για όσους ζητιάνους μαζεύονται έξω από τους σταθμούς του; Το Μετρό;  


Το πιο άχρηστο έργο, που έγινε ποτέ, μόνο για να μαντρωθούν στην Αθήνα πάνω από έξη εκατομμύρια και να ελέγχονται απόλυτα, ενώ με τα μισά λεφτά θα κάνανε εργοστάσια στον άξονα Στερεά Ελλάδα έως Θράκη και στα νησιά και θα δούλευε ο κόσμος! Αλλά τότε πώς θα έμπαινε η Γκραικυλία στα Μνημόνια;

Το Μετρό; Το μέγιστο οικονομικό σκάνδαλο όλων των εποχών. Μόνο το αρχικό έργο έως την Εθνική Άμυνα ξεκίνησε με προϋπολογισμό 300 δισ. δραχμές (ήμασταν στην δραχμή ακόμα από την οποία ουδέποτε κατ΄ ουσίαν φύγαμε, δεδομένου ότι τους πληρώνουμε σε ευρώ, μας πληρώνουν σε δραχμές)! Το έργο αναθεωρήθηκε πολλές φορές, υπερτριπλασιάστηκε το κόστος αγγίζοντας το ένα τρισεκατομμύριο δραχμές! Και μόλις έφθασε ο συρμός στην Εθνική Άμυνα, το πάρτι επεκτάσεων γενικεύτηκε, συνεχίζεται, περάσαμε σε τρισεκατομμύρια ευρώ, ων ουκ έστι αριθμός!

Το Μετρό της Αθήνας; Το μέγιστο αρχαιολογικό έγκλημα παγκοσμίως! Θάψανε στο τσιμέντο όλη την αρχαία Αθήνα, για να μην βγει ποτέ στο φως! Τί αξία έχουν τα κτερίσματα των Παναθηναίων ή των Ελευσινίων, μπροστά στα τρισεκατομμύρια, που τρώνε ξένοι αφεντάδες με πρόσχημα το Μετρό; Πώς είπατε; Γιατί στο Αιγάλεω σκάψανε 40 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης; Για να μην υπάρξει η παραμικρή περίπτωση να πέσουν σε αρχαία της Ιεράς Οδού, από όπου γινότανε η πορεία για τα Ελευσίνια Μυστήρια; Δεν είναι καινούριες αυτές οι απόψεις μας. Από το 1997 είναι διατυπωμένες σε εφημερίδες και ραδιοφωνικές εκπομπές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: