Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

ΔΕΛΤΙΟ ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ...


 
ΔΕΛΤΙΟ ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ...

Επισημαίνει ο Δημήτρης Α. Γιαννακόπουλος

Από την εφημερίδα ΑΥΓΗ πληροφορούμαστε έγκυρα πως η τραγωδία για την οποία ο πρωθυπουργός έσπευσε να κηρύξει εθνικό πένθος δεν οφείλεται σε μεταφυσικά, παραφυσικά ή έστω αφύσικα φαινόμενα, αλλά είναι αποτέλεσμα ανθρώπινων έργων (: "Ανθρώπων έργα" είναι ο φιλοσοφημένος τίτλος  αυτού του αριστερού ασφαλώς φύλλου που αποτελεί πεδίο έκφρασης της κυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα). 

Να, αυτό απολαμβάνω αυτήν την περίοδο .... την φιλοσοφούσα αριστερά στην εξουσία! Την θρηνούσα αριστερά για τους 15 νεκρούς, η οποία κατά διαβολική σύμπτωση πριν από λίγες ημέρες έθεσε σε ισχύ τον πέμπτο κατά σειρά νόμο (4495/17) για τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων, με κύριο χαρακτηριστικό την ελάφρυνση των προστίμων για αρκετές κατηγορίες παρανομιών και για τις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού, όπως για παράδειγμαΑμεΑ (καταβάλλουν 15-20% του προστίμου), παλιννοστούντες ομογενείς (20% του προστίμου) και πολύτεκνοι (20%-50%). Επίσης, τρίτεκνοι με ατομικό εισόδημα έως 25.000 ευρώ ή οικογενειακό εισόδημα έως 40.000 ευρώ (30% του προστίμου), μακροχρόνια άνεργοι (30% του προστίμου).
Αυτό σημαίνει κοινωνική ευαισθησία! Μπαζώνεις και κτίζεις όπως σε βολεύει και δύνασαι και μετά συναλλάσσεσαι με τις κυβερνήσεις για να το σώσεις, αφού σε πιάσουν και αναγκαστείς να το δηλώσεις, για να πληρώσεις τελικώς κάποιο πρόστιμο, το οποίο έρχεται σήμερα η κυβέρνηση των λαϊκών στρωμάτων να μειώσει γενικά και να προσθέσει επιπλέον κοινωνικά κριτήρια για την διευκόλυνση της τακτοποίησης της παρανομίας στην δόμηση.
Να ξέρουμε τουλάχιστον γιατί πνιγόμαστε! Πνιγόμαστε λόγω υπερευαισθησίας των πολιτικών στο λαϊκό αίτημα της αυθαίρετης δόμησης. Πλούσιων ανθρώπων έργα σε συνδυασμό με φτωχών ανθρώπων έργα είναι μεταξύ άλλων η καταπάτηση δημόσιας γης, η αυθαίρετη δόμηση, ο σφετερισμός κοινωνικής περιουσίας, η καταστροφική παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον και οι εμπρησμοί, για την απόκτηση ατομικού περιουσιακού κεκτημένου, το οποίο σίγουρα θα νομιμοποιηθεί στο πλαίσιο της πελατειακής σχέσης κομμάτων και εκλογικού σώματος.
Ποιος φταίει για αυτή την ιλαροτραγωδία; Μα φυσικά ο άνθρωπος! Η φύση του ανθρώπου! Μια "φύση" για το περιεχόμενο της οποίας ερίζει ο δεξιός με τον αριστερό, αν και οι δύο ως κυβερνήτες συμφωνούν πως δεν είναι δυνατόν να βαδίσουμε προς εκλογές χωρίς να ικανοποιηθεί μερικώς τουλάχιστον αυτή η συγκεκριμένη "φύση" που οικοδομεί τέρατα στο αστικό και φυσικό περιβάλλον
Τα "ανθρώπων έργα" είναι αποτέλεσμα των "Κυβερνήτου Έργα", αγαπητέ αναγνώστη και δυστυχώς η αριστερή κυβέρνηση ήρθε για να υποστηρίξει περισσότερο από τις προηγούμενες δεξιές και κεντρώες το δικαίωμα στην αυθαιρεσία ιδιωτών, κράτους και τοπικής αυτοδιοίκησης. Είναι προφανώς ζήτημα ανθρωπισμού η ανοχή στα αυθαίρετα γενικώς και η διαρκής διευκόλυνση στην νομιμοποίησή τους! Άλλωστε είναι πολιτικώς (άρα ηθικώς) νομιμοποιημένα από αριστερά, στο βαθμό που αποτελούν έργα φτωχών ανθρώπων και όχι κατασκευές της πλουτοκρατίας
Μόνον που είναι συνήθως οι φτωχοί άνθρωποι που πνίγονται μέσα στα λασπόνερα και όχι οι εύποροι και οι προνομιούχοι. Ας θρηνήσουμε, λοιπόν, για τα νέα θύματα, όχι μιας ακόμη θεομηνίας, αλλά μιας διαρκούς ανθρωπομηνίας. Για την οργή ανθρώπων που ξεσπά με την προσβολή προς την φύση, τον διπλανό τους και τελικώς τον ίδιο τους τον εαυτό. Δεν έχω δει πιο οργισμένους ανθρώπους από τους κατασκευαστές αυθαιρέτων. Όσες φορές, ως άνθρωπος και εγώ, βρέθηκα αντιμέτωπος με αυτούς για να προασπίσω στοιχειώδη ανθρώπινα και κοινωνικά δικαιώματα ... και ένα πεύκο που είχε απομείνει στη γειτονιά, διαπίστωσα πως αυτοί ήταν εξοργισμένοι περισσότερο από εμένα.
Πώς μπορεί να αγνοήσει αυτή την οργή το κόμμα, η οποιαδήποτε κυβέρνηση! Πώς μπορεί να αγνοήσει αυτή την οργή μια κυβέρνηση του λαού - και όχι του κεφαλαίου - που αναζητεί, ωστόσο, εναγωνίως κεφάλαια και έσοδα από πρόστιμα! Δεν την αγνοεί. Αντίθετα την καλλιεργεί ως κουλτούρα και παράλληλα θρηνεί για τα θύματα που προκαλεί αυτή ακριβώς η κουλτούρα ... θρηνεί για τα "ανθρώπων έργα"! Ε, αυτό δεν είναι δράμα, είναι ιλαροτραγωδία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: