Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ


Τέλη κυκλοφορίας 2018: Οι αλλαγές, τα σενάρια και η «λυπητερή» μέσω TAXISNET - Media
 Ότι κι απ' όπου αρπάξουν !! Μείωση για οχήματα άνω 2000 κ.ε. που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005


 Κι αυτά πότε; Όταν οι ισολογισμού των σούπερ μάρκετ αποκαλύπτουν μειώσεις κατά 10% στα είδη διατροφής!! Απλώς είναι επικίνδυνα γελωτοποιοί των ολιγαρχικών αυλών

Αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας 2018 εξετάζει το Υπουργείο Οικονομικών. Στόχος του είναι  να περιορίσει τον αριθμό των πινακίδων που κατατίθενται στις ΔΟΥ.
Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Συγκεκριμένα εξετάζεται μείωση για παλιά οχήματα μεγάλου κυβισμού, αύξηση των κλιμακίων για οχήματα πριν το 2010 και μικρή επιβάρυνση σε νεότερης τεχνολογίας. Οι κλίμακες θα είναι περισσότερες.

Τι εξετάζεται για τα τέλη κυκλοφορίας 2018

Αύξηση των κλιμακίων υπολογισμού τελών από 11 σε 18 με 20 (πχ 1072 κ.ε έως 1200 κ.ε με τέλη 125 ευρώ 1201 έως 1357 κ.ε. με τέλη 145 ευρώ )
Εξομάλυνση διαφορών οχημάτων που ταξινομήθηκαν έως τέλος Οκτωβρίου 2010 με αυτά που ταξινομήθηκαν μετά την 1 Νοεμβρίου 2010.
Μικρή αύξηση σε ΙΧ μετά το Νοέμβριο 2010, ανάλογα με τους ρύπους
Πιθανή κατηγορία αυξήσεων: 0-90 γρ. CO2/χλμ(0 τέλη πέρυσι) και 91-100 γρ. CO2/χλμ(82-90 πέρυσι).

Τα Τέλη Κυκλοφορίας που ισχύουν 

NOMOΣ 4346/2015 – ΦΕΚ A 152 – 20.11.2015

Άρθρο 17

Ρυθμίσεις για τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών οχημάτων
1. Οι υποπεριπτώσεις α ́ και β ́ της περίπτωσης Α ́ της παρ. 1 του άρθρου 20 του Ν. 2948/2001 (Α ́242), όπως
ισχύει, αντικαθίστανται ως εξής:

«Α. Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης
α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής

Δεν υπάρχουν σχόλια: