Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗ

 
Έξαλλη η Άννα Κορακάκη, απειλεί με μηνύσεις (Photo) - MediaΟΡΓΙΣΜΕΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗ
 
 
Εμπορική εταιρία κάνει χρήση της εικόνας της για διαφημιστικούς σκοπούς εν αγνοία της.. 
 
 
Σε καπιταλισμό ζούμε κορίτσι μου.. Τι είναι ο άνθρωπος  εμπρός στο κέρδος..
 
Οργισμένη και δικαίως είναι τις τελευταίες ημέρες η χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο Άννα Κορακάκη, η οποία, μάλιστα, απειλεί ακόμα και με προσφυγή στη Δικαιοσύνη.
 
Αιτία για την οργή της Άννας Κορακάκη είναι το διαφημιστικό μπάνερ μιας εταιρείας που εγγυάται ταχεία εκμάθηση ξένων γλωσσών και το οποίο χρησιμοποιεί, προφανώς χωρίς άδεια, φωτογραφία της πρωταθλήτριας στη σκοποβολή.
 
Μόλις η Άννα Κορακάκη πληροφορήθηκε για το γεγονός έγραψε μια πολύ οργισμένη ανάρτηση στο facebook, στην οποία ανέφερε τα εξής:
 
«Τις τελευταίες μέρες έχω δεχτεί εκατοντάδες μηνύματα και ευχαριστώ όλους τους φίλους για την ενημέρωση. Γνωστοποιώ δημόσια, ότι η συγκεκριμένη "διαφήμιση" της ling fluent δημιουργήθηκε και προβάλλεται κατ’ επανάληψη εν αγνοία μου.
 
Νομικά, δεν έχει το δικαίωμα κανείς να χρησιμοποιεί αυθαίρετα την εικόνα μου χωρίς τη συναίνεσή μου για διαφημιστικούς και λοιπούς σκοπούς. Προειδοποιώ και ενημερώνω ότι για οποιαδήποτε αντίστοιχη πράξη, κινώ κάθε νόμιμη διαδικασία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: