Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ


 ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ


 Αυτό που δεν παραδόθηκε και θα μείνει εσαεί αιχμαλωτισμένο είναι το τμήμα των διερχομένων από τους οποίους απαιτούν λύτρα οι όμιλοι χαλιφάτα για να την διασχίσουν..



Παραδόθηκε χτες από τον υπουργό Υποδομών, Χρ. Σπίρτζη, και το τελευταίο τμήμα, 14 περίπου χλμ., της Ιόνιας Οδού στο τμήμα Πέρδικα - Ιωάννινα και ακολούθησαν τα σχετικά «εγκαίνια», στα οποία επιδίδεται όλο αυτό το διάστημα η κυβέρνηση με τη σταδιακή ολοκλήρωση των αυτοκινητόδρομων.

Πέρα από τα χαρακτηριστικά της «φιέστας» που είχε και η χτεσινή κυβερνητική εκδήλωση, ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στη σημασία που έχει η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων για τον στρατηγικό στόχο της αστικής τάξης, τη μετατροπή της χώρας σε διαμετακομιστικό κόμβο, για την ενίσχυση των εμπορευματικών μεταφορών, καθώς επίσης στη σημασία των έργων διασύνδεσης της Ιόνιας Οδού με τα αστικά κέντρα των περιοχών που διασχίζει αλλά και τη σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με την Αλβανία.

Αναφερόμενος στο κυβερνητικό σχέδιο για την «παραγωγική ανασυγκρότηση» της χώρας, ο Χρ. Σπίρτζης στάθηκε ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του εγχώριου οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου και επανέλαβε την προσφιλή του ρήση «τα έργα ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει...». Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ο κατά τ' άλλα «ιδιοκτήτης» λαός όχι μόνο έχει χρυσοπληρώσει τα έργα στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, όπως και το σύνολο άλλωστε των εγχώριων υποδομών, αλλά θα συνεχίσει να πληρώνει «λύτρα» στους κατασκευαστικούς και άλλους ομίλους και στο μέλλον, μέσω των σταθμών διοδίων που τα συνοδεύουν.

Ειδικά στην Ιόνια Οδό να υπενθυμίσουμε ότι θα λειτουργούν συνολικά τέσσερις μετωπικοί σταθμοί (Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Τέροβο και Μενίδι) και τέσσερις πλευρικοί (Μεσολογγίου, Γαβρολίμνης, Αρτας και Γοργόμυλου) ενώ το ταξίδι Αθήνα - Ιωάννινα, μαζί με τη χρήση της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου που είναι 13,30 ευρώ για οδηγούς ΙΧ, θα κοστίζει συνολικά 37,25 ευρώ.
Ο Χρ. Σπίρτζης αναφέρθηκε επίσης και στο ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, που θα ξεκινήσει τη λειτουργία του από το επόμενο έτος, το οποίο συνέδεσε με τη συνολικότερη διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους που θα ξεκινήσει, όπως είπε, σύντομα η οποία θα προβλέπει και επέκταση των έργων παραχώρησης και σε χρονικό επίπεδο, δίχως όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Τέλος, ο υπουργός ανήγγειλε ότι τα οριστικά εγκαίνια της Ιόνιας Οδού θα γίνουν από τον Αλ. Τσίπρα στις αρχές του Σεπτέμβρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: