Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

 Ανωνύμου του Έλληνος


 Συστηματικός αναγνώστης της ιστοσελίδας, με μήνυμα μου τα «χώνει» χοντρά, υβριστικά (μάλλον απελπισμένα!) γιατί τάχα υποστηρίζω «κάθε δικτάτορα και δικτατορίσκο ανά τον κόσμο υπηρετώντας την μονομανία μου τάχα να κατατροπώνω τον Δυτικό πολιτισμό, να ταπεινώνω την πατρίδα αξιοποιώντας την δεινή της θέση»! Για τις αναφερθείσες χώρες έχω γράψει για τα γεωπολιτικά παιχνίδια, με θύματα τους όχλους - λαούς.
Για τον Δυτικό Πολιτισμό, έχω θέση τεκμηριωμένη, όχι στηριζόμενος στην παραποίηση ή εκμετάλλευση όμορφων, πλην ιστορικά άχρηστων και σαχλών μύθων, ο Δίας έκλεψε την Ευρώπη και άλλα χαζά. Για την πατρίδα, σας την χαρίζω όπως την καταντήσατε! Ανέκαθεν ήμουν και ως το τέλος θέλω συνειδητά να είμαι, πολίτης του κόσμου με ελληνόφωνο πολιτισμό! Η ουσία της παρένθεσης τώρα: Κάθε σύστημα, που βρίσκεται σε παρακμή, όταν έχουν μαζευτεί οι δυνάμεις για την δια του πολέμου καταστροφή του (κάθε σύστημα, εν προκειμένω ο καπιταλισμός) αμύνεται σκληρά, αρνείται τον εαυτό του, προσπαθεί να παρασύρει τα πάντα στον όλεθρό του. Στον κόσμο, όχι μόνο δεν υπήρξε ποτέ «καθαρή» δημοκρατία ή ελευθερία, όχι μόνο αμφότερα, όπως και παν κοινωνικά επιστητό, είναι ταξικά μεγέθη, αλλά και σήμερα οι κατακτήσεις των λαών δολοφονούνται στην πάγκο του χασάπη, του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού και του Παγκόσμιου Κεφαλαίου, αφού αυτοί είναι τώρα του κόσμου κυρίαρχοι. Η όποια κολοβή ταξική δημοκρατία και ελευθερία είναι κενό γράμμα, μόνο οι φερετζέδες αλλάζουν. Εδώ έχουν μανδύα κοινοβουλευτικό, εκεί θρησκευτικό, πάντως τρύπιο παντού και σκοροφαγωμένο. Να διαλέξουμε φερετζέ; Αυτός... μας διαλέγει! Μέχρι να γίνει ο μεγάλος και ζωοφόρος πόλεμος, είτε με όπλα, είτε με την φύση, το πιθανότερο θα συνδυαστούν αμφότερα, για να ξαναρχίσει με άλλους όρους η ζωή, να αναγεννηθεί η γη, με ή χωρίς τον άνθρωπο, δεν έχει καμιά σημασία στην αέναη ροή του τίποτα, του χάους, που μεταλλάσσεται στο παν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: