Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΕΓΩ Ο ..ΝΤΑΪΣΕΡΜΠΛΟΥΜ...

Εγώ, ο Ντάισελμπλουμτου Διονύση Ελευθεράτου


Μια φανταστική “εξήγηση” για τα ποτά και τις γυναίκες


Πω, πω, χαμός, βλέπω, έγινε με τη δήλωσή μου για τα ποτά και τις γυναίκες του ευρωπαϊκού Νότου. Αποφάσισα λοιπόν να πω δυο λογάκια, ειδικά σε εσάς τους Έλληνες, διότι –κακά τα ψέματα– είστε ει­δική περίπτωση.
Σε καμιά άλλη χώρα δεν επι­βάλαμε τόσα και τέτοια μέτρα. Πουθενά αλλού δεν χάθηκαν τόσα εισοδήματα νοικοκυριών, τό­σες θέσεις εργασίας, τόσο ΑΕΠ, τόσα αποθεμα­τικά ασφαλιστικών ταμείων, τόσες «κοινωνικές σταθερές». Τέλεια η δουλειά σ’ εσάς.

Θα μπορούσα να αγνοήσω ειδικά τις δικές σας διαμαρτυρίες, διότι δεν έχει και πολύ νόη­μα να συζητά ο σφαγέας με το ζώο που αργο­πεθαίνει. Σας ξεπαστρεύουμε, βλέπετε, με την μέθοδο «Κοσέρ», χωρίς αναισθητοποίηση. Κα­θώς είστε ακινητοποιημένοι και βλέπετε το αί­μα σας να χύνεται στο δάπεδο, έχουμε χρόνο να αποφασίσουμε αν και πότε θα σας μιλάμε. Εγώ, θέλετε επειδή είμαι θεσμικός τύπος, θέλε­τε επειδή έχω μερικές σοσιαλδημοκρατικές ευ­αισθησίες, αποφάσισα να καταδεχτώ. Μην κορ­δώνεστε, δεν απολογούμαι. Απλώς εξηγούμαι.

Πρώτον, αδίκως χαρακτηρίζομαι ρατσιστής με το Νότο. Όποιος υπάγεται σε μνημόνια, Νό­τιος ή Βόρειος, είθισται να κατηγορείται ότι νω­ρίτερα είχε ξεσαλώσει. Άλλωστε κάτι τέτοια τα έλεγαν οι «δικοί σας», ξεχάσατε; Δεν θυμάστε το 2010; Σεπτέμβρη μήνα εκείνος ο παχουλός, ο φωνακλάς ο υπουργός σας, δεν έλεγε πως μα­ζί τα είχατε φάει τα λεφτά; Το Νοέμβριο του ’10, ο τότε υπουργός Οικονομικών της Ιρλανδίας, ο μακαρίτης πιαΛένιχαμ, είπε στους συμπατρι­ώτες του: «Όλοι συμμετείχαμε στο πάρτι». Αν το καλοσκεφθείτε, ο δικός σας, ο παχουλός λάν­σαρε τη μανιέρα. Αλήθεια, εκείνον τον καιρό δεν ήταν που ο τότε πρωθυπουργός σας έλεγε πως ήσασταν χώρα διεφθαρμένων;

Εγώ, λοιπόν, αρκέστηκα σε μία απλή εικα­σία για το πώς τρώγατε τα λεφτά μαζί με τον πα­χουλό, όπως θα μπορούσα να κάνω και για το τι συμπεριελάμβανε το πάρτι των Ιρλανδών. Επα­ναλαμβάνω:

Δεν έχω καμία ρατσιστική προκα­τάληψη εναντίον των Νότιων, απλώς κάνω τη δουλειά που εξυπηρετεί το ευρωπαϊκό μας μο­ντέλο. Δεν είμαι εγώ η φωνή των Κεντρο-Βό­ρειων ρατσιστών, είμαι άνθρωπος των Κεντρο- Βόρειων καπιταλιστών. Εάν και εφ’ όσον αυτά τα δυο χρειάζεται να εφάπτονται, κάνω τη δου­λειά μου. Nothing personal, you know.

Τι; «Μα όλα αυτά για τους τεμπέληδες, άφρονες του Νότου ήταν ανοησίες»; Ε, και; Τι θέλατε, να αφήσουμε αναξιοποίητες και τις πά­σες που μας έδιναν οι Πάγκαλοι, οι ΓΑΠ, οι Λένιχαμ; Θα έπρεπε να είμαστε πολύ πιωμέ­νοι για να το κάνουμε αυτό, εμείς οι ταγοί της Ευρώπης…

Μαθαίνω ότι πολλοί από εσάς θύμωσαν επειδή –λέει– μίλησα με τρόπο σεξιστικό, υπο­τιμητικό για τις γυναίκες του Νότου, κλπ. Κά­ποιοι αναρωτιούνται αν σας φαντάστηκα ως μπεκρήδες πελάτες μπουρδέλων. Ειλικρινά, ει­δικά εσείς, στην Ελλάδα, με εκπλήσσετε, εάν όντως νιώθετε προσβεβλημένοι με αυτό! Μα δεν αντιλαμβάνεστε ότι μια τέτοια ιδιότητα, ακό­μη κι αν παραπέμπει σε αλλοτινές εποχές, συ­νιστά αναβάθμιση σε σχέση με το τωρινό κα­τάντημά σας;
Έχετε δεχθεί, εσείς ή τέλος πάντων η πολι­τική σας ελίτ από το 2010 κι εντεύθεν, να λει­τουργείτε ως χώρα-ιερόδουλη. Και μάλιστα ιε­ρόδουλη που, μιλώντας με τον βιαστή και ντα­βατζή της, δηλαδή με εμάς, αδυνατεί να του εκ­μαιεύσει την παραμικρή «δέσμευση» για κά­ποιο όριο στις απαιτήσεις του.

Και σας πείρα­ξε που είπα ότι κάποτε ήσασταν «πουτανιάρη­δες»; Σοβαρολογείτε;

Καλά, ακόμη δεν καταλάβατε πώς λειτουρ­γούμε εδώ, στην ενωμένη Ευρώπη; Δεν αντι­ληφθήκατε ότι, αν είσαι παραδομένος, αφοπλι­σμένος, δίχως τη δυνατότητα να απειλήσεις τον άλλον με κάτι –ή για κάτι– που θα του κοστίσει, είσαι χαμένος; Έχετε πολιτικές ηγεσίες που ζη­τούν τον οίκτο μας και πιστεύετε ότι θα έχετε και τον σεβασμό μας; Σοβαρολογείτε;

Να ‘ναι καλά, όμως, ο πολιτικός σας κό­σμος. Όταν μαθαίνω τι σας λένε, διασκεδάζω. Καλά, αυτό με «τα αντίμετρα» και το «ουδέτε­ρο δημοσιονομικό αποτέλεσμα», που λέει η κυ­βέρνησή σας, έχει μεγάλη πλάκα. Προχθές έμα­θα ότι βγήκε σε τηλεοπτικό πάνελ κάποιος της ΝΔ και έλεγε πως αν είχε δοθεί νωρίτερα στην Cosco το λιμάνι του Πειραιά, θα είχαν δημι­ουργηθεί ήδη θέσεις εργασίας. Μου ‘λεγε λοι­πόν ένας συνεργάτης μου πως τώρα η Cosco έχει καταρτίσει πρόγραμμα «εθελούσιων εξό­δων», δηλαδή μειώνει θέσεις εργασίας. Μεγά­λη πλάκα, μεγάλο «δούλεμα»…

Α, έμαθα και το άλλο: Μολονότι στην Ιταλία «μου τα έχωσε» για τα καλά ο Ρέντσι και στην Πορτογαλία ο ίδιος ο πρωθυπουργός τους, ο Κόστα, εκεί, σε εσάς, ο ΣΥΡΙΖΑ απλώς ήθελε μια διακομματική αποδοκιμασία των δηλώσε­ών μου… Χαίρομαι που η κυβέρνησή σας τρέ­μει και εν όψει αξιολόγησης. Από εμάς, όμως, τι περιμένετε; Δηλαδή αν στον επόμενο γύρο πάμε το αφορολόγητο στα δυο χιλιάρικα, τη βα­σική σύνταξη στα 200 και την επομένη εγώ πω «μπράβο στους Έλληνες που έκοψαν το πολύ αλκοόλ λόγω ΦΠΑ και το πολύ σεξ λόγω κα­τάθλιψης», θα σταματήστε να μουρμουράτε; Αν ναι, να το σκεφτώ. Διότι, είπαμε, έχω και σοσι­αλδημοκρατικές ευαισθησίες, ο άτιμος…

Δεν υπάρχουν σχόλια: