Τρίτη 4 Απριλίου 2017

ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ...

Πληθαίνουν οι καταγγελίες εκβιασμών από τις εισπρακτικές εταιρίες στο παραβάν των οποίων κρύβονται δικηγορικά γραφεία !! (πόσο ακόμη θα ξεφτιλιστεί ο δικηγορικός σύλλογος αθηνών και και περιχώρων; πόσο ρε κοράκια της οδού ακαδημίας;) Σύμφωνα με αυτές και όπως καταγγέλουν οι εξαθλιωμένοι της τοκογλυφικής καταιγίδας μπουκάρουν ακόμη και στα σπίτια ή την εργασία τους και απειλούν κατά παντίους τρόπους τα τρομοκρατημένα θύματά τους. "Μου έστειλαν δηλώνει μια κυρία σε τηλεοπτικό σταθμό, έναν τύπο και πριν προλάβω να πω τίποτα, μπροστά στον κόσμο μου λένε πάρε τηλέφωνο εδώ, από δικηγορικό γραφείο σε ζητάνε. Δεν με άφησαν να δουλέψω ούτε ένα δευτερόλεπτο, κάθε δευτερόλεπτο έπαιρναν τηλέφωνο και το κυριότερο δέχθηκα και απειλή ότι “κάνε ό,τι κάνεις τώρα, μέχρι να κατέβω εκεί γιατί δεν θα αφήσω τίποτα όρθιο" καταλήγει!! Λοιπόν επωνύμως και από εδώ.. Έχω αναλάβει για τους φίλους μου και τα συγγενικά μου προσωπα ν' απαντώ εγώ στα τηλέφωνα και σας βεβαιώ ότι δεν πήραν ποτέ ξανά σε αυτά.. Και τους  προειδοποιώ: Πως αν εξακολουθήσουν δημοσιογράφος είμαι ξέρω έναν έναν προσωπικά τους δικηγόρους κοράκια που καταφεύγουν σε αυτού του τύπου τις τρομοκρατικές επιθέσεις και θα τους βρω.. Μόνον αυτό.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: