Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΜΝΗΜΟΝΕΥΤΟΥ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ:

Αποτέλεσμα εικόνας για καραθανάσης ίμια
  Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΑΞΙΟΜΝΗΜΟΝΕΥΤΟΥ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ:
 
 
Ούτε ο πατέρας μου ήταν, ούτε επρόκειτο να γίνει όπως κι εγώ φαν της Χρυσής Αυγής
 
20 χρόνια μετά την τραγωδία των Ιμίων, το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής συγκροτεί ακόμα το "brand" της γύρω από το θάνατο των αξιωματικών του Πολεμικού ναυτικού, τρέφοντας με μίσος νέους ανθρώπους. 20 χρόνια μετά η υπόδικη χρυσή αυγή αποσπά "υπεραξία" κάνοντας πορεία για τα Ίμια και χτυπώντας κανένα μετανάστη σε κανένα σοκάκι στο κέντρο της Αθήνας.

Διαβάσαμε στο news247 την συνέντευξη του Ιωάννη Καραθανάση, γιου του ενός αξιωματικού που τα ξημερώματα της 31ης Ιανουαρίου του 1996 στη κρίση ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία θα πέφτει νεκρός. Ο γιος του Χριστόδουλου Καραθανάση υποπλοίαρχου του πολεμικού Ναυτικού αναφέρει μεταξύ άλλων: 

Άρα για ένα παιδί με έναν πατέρα νεκρό σε περίοδο οριακά πριν από τον πόλεμο το βάρος και η ευθύνη είναι τεράστια. Και όταν λέω ευθύνη, εννοώ το πώς θα διαχειριστώ  εκτός των άλλων όλη αυτή την υπερπροβολή που έχει γίνει και την οποία εκμεταλλεύτηκαν διάφορες ομάδες. Και αναφέρομαι σε πολιτικές ομάδες οι οποίες είτε έλεγαν τρομερά αρνητικά για τον πατέρα μου, αμαυρώνοντας τον άνθρωπο Χριστόδουλο Καραθανάση είτε ισοπεδώνοντας την αξία του ως αξιωματικό.

Ερχόμουν σε πολύ δύσκολη θέση, με χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιους γνωστούς μου ακραίων οργανώσεων οι οποίοι μου μίλαγαν απαξιωτικά επειδή δεν τους υποστηρίζω. «Μου έλεγαν πως για να διαιωνιστεί η μνήμη του πατέρα μου θα έπρεπε να ανήκω στον χώρο τους και να ακολουθώ την δική τους πολιτική άποψη, με την οποία δεν είμαι σύμφωνος. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτές οι ομάδες πρέπει να ξέρουν πως ούτε ο πατέρας μου ήταν ή θα γινόταν, ούτε εγώ ήμουν ή θα γίνω «φαν» της Χρυσής Αυγής"

Δεν υπάρχουν σχόλια: