Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ:

 
  Η Κωσταντοπούλου πάλι ψεύδεται.. Ουδεμία μήνυση υπάρχει εναντίον μου
 
Από Δέσποινα Κουτσούμπα:     

Το τελευταίο ψέμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου ήταν το εξής: "Με αφορμή αυτή την καταγγελία μας, η οποία είναι απολύτως εμπεριστατωμένη και είναι και στη δικαιοσύνη αυτή τη στιγμή" (συνέντευξη στο κανάλι Ε χτες). 

Μετά από αυτό, σήμερα το πρωί βρέθηκα στην Ευελπίδων, στο κτίριο 16. Στο ισόγειο είναι η Γραμματεία της Εισαγγελίας. Εκεί προσήλθα με την ταυτότητά μου. Μου είπαν ότι δεν εκκρεμεί καμία μήνυση εις βάρος μου. Προσθέστε άλλο ένα ψέμα, λοιπόν, στα υπόλοιπα της κ. Κωνσταντοπούλου.

Και βέβαια το είπε όταν ρωτήθηκε για τις αποχωρήσεις από το κόμμα της και τις καταγγελίες για το τι γινόταν με τους εργαζόμενους (δικαιούται 5 εργαζόμενους που πληρώνει η Βουλή ως πρώην ΠτΒ), οποτε είναι και εμφανές γιατί επινοήθηκε αυτή η "ιστορία".

Ήταν το τελευταίο πρωινό που μου τρώει αυτή η υπόθεση.

Όποιος-α μέχρι τώρα δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει, δεν θα καταλάβει ποτέ και δεν με ενδιαφέρει κιόλας.

Όποιος-α συνεχίσει να αναπαράγει τα ψέματα και τις συκοφαντίες, είναι ό,τι και η Ζ. Κωνσταντοπούλου: κοινός συκοφάντης. 

Χειρότερο είναι το -πολιτικό- πρόβλημα με όποιον-αν ξέρει και δεν μιλάει, γιατί δεν θέλει να χαλάσει τις "γέφυρες" που έχει ρίξει ή ακόμη χειρότερα γιατί προσδοκά βουλευτιλίκια. Όποιος-α επιλέγει να συμμαχήσει με ανθρώπους που αποδεδειγμένα είναι ανήθικοι και διέρχονται όλων των μέσων, θα το βρει -και μάλιστα σύντομα- μπροστά του. Μόνο που τότε θα ναι αργά πια, γιατί θα χει χάσει και την αξιοπρέπειά του.

Ανεμος Αντίστασης

Δεν υπάρχουν σχόλια: