Ευγένιος Ανδρικόπουλος
Θα το επαναλάβουμε για να καταστεί σαφές.. Από την
αρχή της ημέρας υπερτονίσαμε ότι η δημοκρατία αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά από
το νομοθετικό σώμα την εξουσία του οποίου παράγει –με τα όποια μειονεκτήματα
στην διαδικασία εκλογής του- αποκλειστικά ο λαός Όλες οι υπόλοιπες αρχές ή εξουσίες
αποτελούν προϊόν διορισμού. Από την δικαστική ως την εκτελεστική και τις
σύγχρονες καπιταλιστικές επινοήσεις που καλούνται ανεξάρτητες αρχές. Δυστυχώς
όταν κανοναρχείτο η λειτουργία του νομοθετικού σώματος δεν ζητήθηκε η γνώμη της
εισαγγελέως κυρίας Τσατάνη, την οποία ωστόσο κατέθεσε ως μη όφειλε
η ίδια εμπράκτως, δια της διπλής άρνησής της προς επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της
Βουλής. Η πρώτη αφορούσε αίτημα της επιτροπής ως προς τη παράδοση της
δικογραφίας του «αξιοτίμου» κυρίου Βγενόπουλου και η δεύτερη ως προς τη φυσική
της παρουσία ενώπιον της επιτροπής. Δυο αρνήσεις που εν προκειμένω δεν παράγουν
το αποτέλεσμα μιας κατάφασης , αλλά
αντιθέτως ελέγχονται ως διπλή παραβατική συμπεριφορά σύμφωνα με το άρθρο 43Α παράγραφος 2 του κανονισμού της βουλής: «Η
επιτροπη μπορει οχι μονον να απαιτεί δικογραφίες αλλά ακόμα και να καλεί σε
ακρόαση άπαντες από την ιεραρχία της πολιτικής δικαιοσύνης, ή της διοικητικής του ΣτΕ. Η επιτροπη θεσμών
και διαφάνειας λοιπόν, λειτουργεί ως οιωνεί προανακριτική παράγοντας οιωνεί
προανακριτικό έργο, έχοντας το δικαίωμα κλήσης εξέτασης προσώπων
και φυσικά παροχής εγγράφων» . ΩΣ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ δύναται να καλέσει για παροχή εξηγήσεων, βάσει του κανονισμού λειτουργίας της. Από το 1996 μαλιστα που θεσμοθετήθηκε η επιτροπη θεσμών και διαφάνειας της βουλης, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δεν
υπήρξε άρνηση παροχής δικογραφιών ή άλλων εγγράφων. Αλλά για όλα υπάρχει η πρώτη
φορά.. Όπως επίσης υπάρχει και η τελευταία..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου