(Μια παρατήρηση μόνον.. Αν ως το σημείο μηδέν της πολιτικής ιστορίας της ανθρωπότητας, το 1990, είχες, ακόμη και στο είχαν παραγγείλει, επιστρέψει με αυτού του τύπου τις συνεντεύξεις στην εφημερίδα σου, θα μετρούσες τα σκαλιά ως το τελευταίο της εισόδου από τον αρχισυντάκτη σου..)
Σε δύο κυριακάτικες εφημερίδες, το Βήμα και το Έθνος, είδαμε την Κυριακή ολοσέλιδες συνεντεύξεις του προέδρου της Lidl Hellas κι ενός μέλους του ΔΣ της.
Και περιείχαν καιπανομοιότυπες ερωτήσεις, για την αύξηση του ΦΠΑ που απορρόφησε η καλή εταιρία (αν κι ακούστηκαν φωνές πως λίγες ημέρες πριν την αλλαγή του ΦΠΑ η Lidl πρόλαβε και αύξησε τις τιμές σε ορισμένα πράγματα), για τα ελληνικά προϊόντα που φιλοξενεί στα ράφια της, για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό και, τέλος, για την εταιρική ευθύνη.
Τέσσερις, σχεδόν ίδιες, ερωτήσεις. Προσοχή, δεν ήτανπληρωμένη διαφήμιση, ήταν συνεντεύξεις, δεν ήταν «ξένη δημοσίευση» όπως γίνεται στα έντυπα, ήταν συνεντεύξεις στις οικονομικές σελίδες. Δημοσιογραφική ύλη δηλαδή. Ανάλογα ρεπορτάζ φιλοξένησαν και τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, όπως ο περιβόητος -πολυεθνικός- ΑΝΤ1 των απολύσεων.
Την Τετάρτη 29 Ιουλίου, στο δελτίο ειδήσεων με τη Μαρία Χούκλη, παρουσίασε ρεπορτάζ για τα Lidl (δείτε το ΕΔΩ, από το 53:30 και μετά) πράγμα το οποίο απαγορεύεται ρητά από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Κάτι αντίστοιχο έπραξε και ο Σκάι στις 30 Ιουλίου, στο κεντρικό τουδελτίο ειδήσεων (δείτε ΕΔΩ, μετά το 1:02), επίσης παρουσίασε ρεπορτάζ υπέρ του Lidlβάζοντας και κάποιους... πελάτες να λένε πόσο καλά και φθηνά είναι τα συγκεκριμένασούπερ μάρκετ).
Το ίδιο έκαναν και πολλά από τα μεγάλα sites με την τεράστια... επισκεψιμότητα που διαβάζει όλη η Ελλάδα και όλη η Σιγκαπούρη. Γνωστά αυτά, γνωστός ο τρόπος που λειτουργούν τα site της συμφοράς στη χώρα μας. Απλώς δεν περιμέναμε το ίδιο να συμβαίνει και στις κυριακάτικες εφημερίδες, οι οποίες, θεωρητικά, ασκούνδημοσιογραφία με παραδοσιακούς όρους. Αν και αυτό το «δεν περιμέναμε» δεν είναι και τόσο αλήθεια για να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Πλέον τα περιμένουμε όλα.
Δημήτρης Κανελλόπουλος
Σε δύο κυριακάτικες εφημερίδες, το Βήμα και το Έθνος, είδαμε την Κυριακή ολοσέλιδες συνεντεύξεις του προέδρου της Lidl Hellas κι ενός μέλους του ΔΣ της.
Και περιείχαν καιπανομοιότυπες ερωτήσεις, για την αύξηση του ΦΠΑ που απορρόφησε η καλή εταιρία (αν κι ακούστηκαν φωνές πως λίγες ημέρες πριν την αλλαγή του ΦΠΑ η Lidl πρόλαβε και αύξησε τις τιμές σε ορισμένα πράγματα), για τα ελληνικά προϊόντα που φιλοξενεί στα ράφια της, για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό και, τέλος, για την εταιρική ευθύνη.
Τέσσερις, σχεδόν ίδιες, ερωτήσεις. Προσοχή, δεν ήτανπληρωμένη διαφήμιση, ήταν συνεντεύξεις, δεν ήταν «ξένη δημοσίευση» όπως γίνεται στα έντυπα, ήταν συνεντεύξεις στις οικονομικές σελίδες. Δημοσιογραφική ύλη δηλαδή. Ανάλογα ρεπορτάζ φιλοξένησαν και τα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, όπως ο περιβόητος -πολυεθνικός- ΑΝΤ1 των απολύσεων.
Την Τετάρτη 29 Ιουλίου, στο δελτίο ειδήσεων με τη Μαρία Χούκλη, παρουσίασε ρεπορτάζ για τα Lidl (δείτε το ΕΔΩ, από το 53:30 και μετά) πράγμα το οποίο απαγορεύεται ρητά από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης. Κάτι αντίστοιχο έπραξε και ο Σκάι στις 30 Ιουλίου, στο κεντρικό τουδελτίο ειδήσεων (δείτε ΕΔΩ, μετά το 1:02), επίσης παρουσίασε ρεπορτάζ υπέρ του Lidlβάζοντας και κάποιους... πελάτες να λένε πόσο καλά και φθηνά είναι τα συγκεκριμένασούπερ μάρκετ).
Το ίδιο έκαναν και πολλά από τα μεγάλα sites με την τεράστια... επισκεψιμότητα που διαβάζει όλη η Ελλάδα και όλη η Σιγκαπούρη. Γνωστά αυτά, γνωστός ο τρόπος που λειτουργούν τα site της συμφοράς στη χώρα μας. Απλώς δεν περιμέναμε το ίδιο να συμβαίνει και στις κυριακάτικες εφημερίδες, οι οποίες, θεωρητικά, ασκούνδημοσιογραφία με παραδοσιακούς όρους. Αν και αυτό το «δεν περιμέναμε» δεν είναι και τόσο αλήθεια για να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Πλέον τα περιμένουμε όλα.
Δημήτρης Κανελλόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.