Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΣΠΑΤΑΛΗΘΗΚΕ ΑΔΟΞΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Fontas ChitasΝΑΙ στο ΟΧΙ  και ΟΧΙ στο ΝΑΙ


του Φώντα Χήτα
  Μου ζητάνε να πω ΝΑΙ, αλλά αλήθεια σε τι; Να συνεχίσει η χώρα μου να αποπληρώνει τοκογλύφους που μου σφίγγουν κάθε τόσο τη θηλιά, χωρίς διέξοδο, χωρίς ελπίδα ναγυρίσει ανάποδα ο τροχός ... Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω ...
  Μου ζητάνε να πω ΟΧΙ, αλλά αλήθεια σε τι; Στις προτάσεις - τελεσίγραφο λέει των τοκογλύφων, με τους οποίους μέχρι την Παρασκευή καθόμουνα στο ίδιο τραπέζι, τους κατέθετα πρόταση μνημονιακή και "μαγείρευα" τον ... έντιμο συμβιβασμό. Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω ...
  Μου ζητάνε να πω ΝΑΙ και αν αυτό προκύψει, αυτοί που λένε να πω ΟΧΙ, θα εφαρμόσουν λέει το ΝΑΙ... Πλήρης πολιτική διαστροφή...
  Μου ζητάνε να πω ΟΧΙ και αν αυτό προκύψει, αυτοί που λένε να το πω, με αφήνουν να φαντάζομαι μόνος μου την επόμενη μέρα σ' έναν άπειρο κόσμο ... Πλήρης πολιτικός αμοραλισμός ...
  Τους ζητάω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου:
1. Για να πω ΝΑΙ, οφείλουν να μου πούνε, τι διαφορετικό από το σημερινό αλυσσοδέσιμο μου, περιλαμβάνει η επόμενη μέρα ...
2. Για να πω ΟΧΙ, οφείλουν να μου πούνε, τι ακριβώς θέλουν να κάνουν; "Έντιμο συμβιβασμό" ή έξοδο στο άπειρο;
  Επειδή αν θέλουν το πρώτο, όφειλαν να βάλουν στο Δημοψήφισμα- υπέρτατο δημοκρατικό δικαίωμα- και την δικιά τους μνημονιακή πρόταση... Ναι, αυτή που κατέθεσαν και κατά 80% δεν διαφέρει από την αντίστοιχη (αρχική) των τοκογλύφων ...
  Επειδή αν θέλουν το δεύτερο, όφειλαν να έχουν προετοιμάσει το Λαό και όχι να πετάνε τη μπάλα στην εξέδρα 5 μήνες ...
  Άλλωστε τα Μνημόνια στην πλατεία Συντάγματος θα τα καταργούσαν με ένα άρθρο ...
  Καθαρές κουβέντες λοιπόν και όχι κρυφτούλι.
  Καθαρές κουβέντες και όχι κουτοπόνηρη στρατηγική. Κανείς δεν κέρδισε με την επικοινωνία. Το πρόβλημα κάτω από το χαλί, απλά, έκρυψε μέχρι να το βρούνε οι γάτες και το βγάλουν παγανιά ...
  Καθαρές κουβέντες. Σπαταλήθηκε άδοξα ένα ολόκληρο πολιτικό κεφάλαιο ελπίδας, από ένα αριστεροαδέξιο πολιτικό μόρφωμα, με κίνδυνο πια ο εσμός των ΣαμαροΒενιζέλων να κορδώνεται ...
  Και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, δε γίνεται.
  Η ανάληψη πολιτικής ευθύνης και η ανάδειξη της ευθιξίας, έχουν πια ονοματεπώνυμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: