Τι φαντάζονταν ότι θα συνέβαινε εκείνοι που θεσμοθετούσαν τους ιδιωτικούς Νηογνώμονες όπως και τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ;
Γι αυτό οι Ιταλοί θέλουν το κουφάρι στο Πρίντεζι.. Επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στους Ιθαγενείς δοσίλογους των ελίτ..
Τα βυτιοφόρα που μετέφεραν ελληνικό ελαιόλαδο στην Ιταλία σχεδόν ακουμπούσαν στην οροφή του γκαράζ. Κατά τη θαλασσοταραχή, όπως αναφέρει tovima.gr πιθανώς υπήρξαν τριβές μεταξύ μεταλλικών επιφανειών και σπινθήρες που προκάλεσαν την πυρκαγιά.
Ερωτήματα δημιουργεί το έγγραφο του Κέντρου Επιθεώρησης Πλοίων στην Πάτρα μετά από έλεγχο που έγινε στο «Norman Atlantic», έγγραφο το οποίο φέρει ημερομηνία σύνταξης 19 Δεκεμβρίου.
Στο έγγραφο υπάρχουν επισημάνσεις για:
- Τα σωστικά μέσα
- Τα σχέδια εκκένωσης
- Τα φώτα ανάγκης
- Την στεγανότητα στις πόρτες
Σειρά από ερωτήματα -που, όπως αναφέρουν θα πρέπει να απαντηθούν- θέτουν σε σημερινή κοινή ανακοίνωσή τους, τέσσερα ναυτεργατικά σωματεία, με αφορμή τη φωτιά στο πλοίο "Norman Atlantιc", υπό αδιευκρίνιστη μέχρι στιγμής αιτία, ενώ έπλεε στα στενά του Οτράντο και η οποία έχει τεθεί υπό πλήρη έλεγχο.
Ειδικότερα, τα ναυτεργατικά σωματεία, Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΑΓΕΝ)και Πανελλήνια Ένωση Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) τονίζουν ότι θα πρέπει να ελεγχθεί αυστηρά η τήρηση των κανόνων ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.
Αναφέρουν ότι οι αρχές θα πρέπει να απαντήσουν ποιες είναι οι πραγματικές αιτίες της πυρκαγιάς, αν λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης, αν υπήρχε η αναγκαία στεγανότητα του πλοίου και γιατί δεν έγινε δυνατόν να αντιμετωπιστεί η πυρκαγιά από την αρχή.
Τα τέσσερα ναυτεργατικά σωματεία ζητούν, ακόμη, απαντήσεις για το ποιο είναι το ιστορικό του πλοίου, αν είναι μετασκευασμένο οχηματαγωγό, αν δικαιολογείται η παρουσία τόσο μεγάλου αριθμού επιβατών και οχημάτων, αν η οργανική σύνθεση του πλοίου κάλυπτε τις ανάγκες και αν ήταν επαρκή και λειτούργησαν τα μέσα διάσωσης.
Επίσης, ζητούν να υπάρξει ενημέρωση για το πως αντιμετωπίστηκαν οι παρατηρήσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια του ελέγχου στις 19 Δεκεμβρίου 2014 από τις Λιμενικές Αρχές στην Πάτρα, που έχουν αναρτηθεί στο σύστημα "EQUASIS" (www.,equasis.org), παρατηρήσεις που, όπως υποστηρίζουν, είναι πολύ σοβαρές για την αξιοπλοΐα του «NORMAN ATLANTIC».
Η απάντηση της ΑΝΕΚ
Σχολιάζοντας τις πληροφορίες σε μέσα ενημέρωσης, περί προβλήματος και παρατηρήσεων εγγράφου από το λιμεναρχείο Πάτρας στο συγκεκριμένο πλοίο, ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ ανέφερε ότι το «Νorman Αtlantic» είχε όλα τα πιστοποιητικά ασφαλείας σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας, και δεν είχε διαπιστωθεί κανένα πρόβλημα στα συστήματα ασφαλείας και συναγερμού του πλοίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου