Γράμμα και γραφή:Σημ Κλύδ: Κρατώ τις μύριες όσες επιφυλάξεις σε σχέση με το αληθες του γεγονότος που ο αποστολέας αφηγείται (δεν το εντόπισα σε κανένα επίσημο ειδησεογραφικό πρακτορείο ή ανεξάρτητο γαλλικό σάϊτ) αλλά επειδή την στέλνει επωνύμως δεν θέλω να εκληφθεί ως λογοκρισία. Κυρίως κρατώ επιφυλάξεις έναντι της ρατσιστικής επωδού του (να γιατί ο θεός τους έδωσε καμήλες) επειδή δεν χρειάζεται κανείς να είναι άραβας για να κάνει μια μαλακία και να πέσει ένα αεροσκάφος.Τα πλείστα όσα των αεροπορικών ατυχημάτων σε ανθρώπινα λάθη έχουν αποδοθεί και βεβαιώ τόσο τον επιστολογράφο όσο και τους αναγνώστες μας πως στη συντριπτική τους πλειοψηφία τα έχουν διαπράξει "πολιτισμένοι ευρωπαίοι" και αμερικανοί που έχουν αφήσει πολλά χρόνια πίσω τους τα κάρα με τ' άλογα.. Και καλά θα κάνει να μην αγγίξει το θέμα αδιαφορία, γιατί ο γραψταρχιδισμός είναι ίδιον της "υπερούσιας" ελληνικής φυλής.. Και κάτι ακόμη. Επειδή έχω παραβρεθεί σε παραλαβή αεροσκάφους βεβαιώ άπαντες τους ενδιαφερόμενους πως κατά τη πρώτη δοκιμαστική πτήση συνεπιβαίνοντες στο πιλοτήριο είναι απαραίτητα και οι μηχανικοί της κατασκευάστριας εταιρίας
Η επιστολή
Το ολοκαίνουριο AIRBUS 340-600 στέκεται ακριβώς έξω απο το υπόστεγο του στην Τουλούζη, Γαλλία, μη εχοντας ούτε μία ώρα πτήσης.
Το αραβικό ιπτάμενο προσωπικό της Abu Dhabi Aircraft Technologies
( ADAT ) έχει εισέλθει στο αεροσκάφος ωστε να διενεργήσει δοκιμές εδάφους ως μέρος της διαδικασίας παραλαβής, όπως εκκίνηση των κινητήρων, με σκοπό να το παραδώσουν στην Etihad Airways στο Abu Dhabi . Το προσωπικό της ADAT τροχοδρομεί το αεροσκάφος στον αεροδιάδομο. Θέτουν τους τέσσερις κινητήρες στη μέγιστη ισχύ απογείωσης, σε ένα σχεδόν άδειο αεροσκάφος . Χωρίς να έχουν διαβάσει την διαδικασία εκκίνησης, δεν είχαν ιδέα το πόσο πραγματικά ελαφρύ είναι ένα άδειο A340-600 Η προειδοποιητική σειρήνα απογείωσης ούρλιαζε στο πιλοτήριο, καθώς και οι 4 κινητήρες ήταν στο φούλ...
Ο υπολογιστής του αεροσκάφους υποθέτει οτι γίνεται προσπάθεια απογείωσης, αλλα δέν έχουν σετταριστεί οι κατάλληλες παραμέτροι (flaps/slats κλπ..) Και ξάφνου... ένα μέλος της ADAT αποφασίζει να κλείσει τον διακόπτη του αισθητήρα προσέγγισης εδάφους, για να σιγήσει ο συναγερμός. Αυτό μπερδεύει το αεροσκάφος το οποίο συμπεριφέρεται σαν να βρίσκεται στον αέρα.
Οι υπολογιστές αυτομάτως απελευθερώνουν όλα τα φρένα και θέτουν το αεροπλάνο σε ευθεία τροχιά... Τα μέλη της ADAT δεν είχαν ιδέα οτι αυτή η παράμετρος ασφαλείας υπάρχει ωστε ο πιλότος να μη ξεχάσει τα φτένα κατα την προσγείωση... Κανένας απο τους επτά Άραβες μέλη δεν είχε την ευφυία να απομακρύνει τους μοχλούς των κινητήρων απο τη μέγιστη ισχύ, και έτσι το ολοκαίνουργο αεροσκάφος των 200 εκατομμυρίων δολλαρίων συνετρίβη πάνω σε ένα τοιχίο.... To μέγεθος των τραυματισμών του προσωπικού δεν έγινε γνωστο λόγω της αποσιώπισης απο τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης στη Γαλλία αλλα και παγκοσμίως....
Η κάλυψη του συμβάντος θεωρήθηκε οτι προσβάλει τον Μουσουλμανικό Κόσμο... Τελικά, φωτογραφίες άρχισαν να διαρρέουν...
απολογισμός
Ενα Αεροσκάφος AIRBUS : $200 εκατομύρια Δολλάρια
Ανεκαπαίδευτο Αραβικό Προσωπικό :$300,000 ετήσιες αποδοχές
Οδηγίες Χρήσης (που δε διαβασε κανεις): $300
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΕΡΟΣΚΆΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΙΧΟ -- ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΤΟΙΧΟΣ !!
ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΜΗΛΕΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου