Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ "ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ" ΓΙΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...


 Επενδυτές της αρπαχτής που βλέπουν τάχα το χρήμα "αφ' υψηλού" μόνον που δεν το χάνουν από τα μάτια τους..




Εντείνονται οι διεργασίες μεταξύ μονοπωλιακών ομίλων και κυβέρνησης σχετικά με την πορεία ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, με τους υποψήφιους επενδυτές να ξεκινούν ήδη την... επιτόπια έρευνα αγοράς. 

Οπως προκύπτει από ανεπίσημες πληροφορίες, τις επόμενες μέρες αναμένεται επίσκεψη «επενδυτών» στα αεροδρόμια της Κέρκυρας και των Χανίων, που μαζί με αυτά της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου και της Κω αποτελούν τα πλέον εμπορικά, καθώς το καθένα από αυτά εξυπηρετεί ετησίως πάνω από 1 εκατ. επιβάτες.


 Ετσι, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να δώσει στο ιδιωτικό κεφάλαιο έναν τομέα - κρίκο στις μεταφορές, που θα ενισχύσει τα κέρδη, ενώ θα δυσκολέψει ακόμη περισσότερο το λαό να χρησιμοποιεί τις αεροπορικές συγκοινωνίες, αφού τα τέλη αεροδρομίου θα μετακυλιστούν στα αεροπορικά εισιτήρια κάνοντάς τα ακόμη πιο ακριβά.

Υπενθυμίζουμε ότι στον εν εξελίξει διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων συμμετέχουν τα εξής εταιρικά σχήματα: «Aeroports De La Cote d' Azur» (Γαλλία), «Zurich Airport» (Ελβετία) - «J&P Avax» (Ελλάδα), Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, «Fraport» (Γερμανία) - όμιλος «Κοπελούζος», «Vinci» (Γαλλία) - «Ελλάκτωρ», «Corporacion America» (Αργεντινή) - «Μέτκα» του ομίλου «Μυτιληναίος» και «Advent» (ΗΠΑ). 

Τα αεροδρόμια έχουν «μοιραστεί» σε δύο ομάδες: Στην πρώτη ομάδα εντάσσονται αυτά σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Ακτιο, Καβάλα και Χανιά με δυνατότητα να συμπεριληφθούν επιπλέον τρία από τα αεροδρόμια της Αλεξανδρούπολης, της Καλαμάτας, της Νέας Αγχιάλου και του Αράξου. Στη δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου και Σάμου στα οποία μπορούν να προστεθούν μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: