Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ

«Αυτή την πόλη λοιπόν την αγάπησα, την έβαλα στην καρδιά μου, και αποφάσισα με όλες μου τις δυνάμεις πραγματικά όλα όσα αποκόμισα από αυτήν μου την πορεία, να τα δώσω στην πόλη που αγαπώ...Τι εννοώ με αυτό, εννοώ ότι όπως ξέρετε είμαι βουλευτής, ήμουν υπουργός, έχω εμπειρία, αυτήν την εμπειρία θέλω να την καταθέσω πραγματικά στην γειτονιά μου, θέλω να την καταθέσω στην πόλη μου, θέλω να δώσω την ψυχή μου για να αλλάξει η Αθήνα, γιατί πιστεύω πραγματικά ότι αυτή η Αθήνα δεν είναι η πόλη που μας αξίζει. Είναι μια πόλη η οποία δίνει την δυνατότητα αν θέλετε να την αγαπήσει κανείς αλλά όχι να την πάρει σφιχτά στην αγκαλιά, να την ερωτευτεί». Ώπα!! Μας την έπεσαν οι εκ Πατρών γαμπροί; Και τι θέλουν; Την Αθήνα με ή χωρίς την προίκα της.. Γιατί αν κύριε Σπηλιωτόπουλε είσαι τόσο σφόδρα ερωτευμένος με την Αθήνα να σου την δώσουμε να πάει στο διάολο μήπως και την ξεφορτωθούμε εμείς οι γηγενείς που την σιχαινόμαστε.. Αλλά χωρίς την προίκα της.. Τις αναπλάσεις εννοώ που θα καταστούν διάδοχες του "εθνικού σας οράματος" για τους Ολυμπιακούς αγώνες.. Της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα θα γίνει ξανά με τις εργολαβίες.. Μίζες με ουρά.. Κι επειδή το πολιτικό σου μητρώο δεν είναι καθαρό- με το τσουβάλι έριχνες στην βουλή τα "ναι σε όλα" τα μνημόνια του κεφαλαίου και τα "όχι σε όλα" των λαϊκών διεκδικήσεων- ανθίζομαι πως η "αγάπη" σου δεν είναι και τόσο πλατωνική.. Και τι δεν έχεις ψηφίσει.. Από Καλικράτηδες του αυτοδιοικητικού αφανισμού ως καλικάτζαρους της πυράς στις εργασιακές σχέσεις και βερζεβούληδες των ληστρικών ιδιωτικοποιήσεων .. Και τώρα τι θέλεις ; Προκαταβολές από την προίκα την αφάγωτη; Δώσαμε, δώσαμε....
Ευγ.Ανδρικ  

Δεν υπάρχουν σχόλια: