Με ξένα κόλυβα κάνουν μνημόσυνα οι εργολάβοι..
Το έχω γράψει εκατοντάδες φορές.. Οι "επενδυτές" του Σαμαρά και του κάθε Σαμαρά δεν βάζουν το χέρι στην τσέπη παρά μόνον για ξύσουν τ' @ρχίδι@ τους.. Βάζουν όμως τα καθεστωτικά ανδρείκελα της ρυπαρής τηλοψίας να εξανίστανται δήθεν για τις νέες αυξήσεις των διοδίων...
Από την δεκαετία του 90, μέχρι και τις τελευταίες αναθέσεις κατασκευής αυτοκινητόδρομων σε ιδιώτες το σενάριο ίδιο είναι. Πρώτα,
το Δημόσιο παραχωρούσε τα διόδια που του άνηκαν, στους ανάδοχους
ιδιώτες, για να εισπράττουν ζεστό λαϊκό χρήμα δίχως καν να τεθεί σε λειτουρφία ούτε ένας εσκαφέας..
Προέβαιναν στην συνέχεια σε ασφαλή τραπεζικό δανεισμό με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου και αν δεν κήρυσσαν πτώχευση για να ενθυλακώσουν το μπαγιόκο ολοκλήρωναν και κάποιο έργο για τα μάτια του κόσμου. Προηγουμένως σύμφωνα με τις συμβάσεις που είχαν υπογράψει οι πολιτικοί υπάλληλοί τους εξασφάλιζαν και την εκμετάλλευση του συγκεκριμένου έργου για μισό αιώνα.. Περίπτωση Ρίου Αντιρρίου ή του Αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος..
Μια χαρακτηριστική περίπτωση που με ξένο κ@λο μπορεί άπαντες να γίνουν π@ύστηδες είναι η εξαγορά του ΟΠΑΠ.. Επ' αυτής ο Μελισσανίδης πήρε ένα μικρό ποσοστό του κερδοφόρου οργανισμού και μαζί μ' αυτό και την διαχείρισή του.Κι όταν κόπασαν οι πανηγυρισμοί αποκαλύφθηκε πως για την αγορά του είχε δανειοδοτηθεί!! Ποιος; Ο άνθρωπος που συνηγορούντος του προσωπικού φίλου του Σαμαρά Φαήλου Κρανιδιώτη αθωώθηκε μετά από εννιά αναβολές απο βαρύτατες κατηγορίες που αφορούσαν λαθρεμπόριο καυσίμων..
Ε, ναι, με ξένο κ@λο γίνομαι κι εγώ ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου