Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΥΠΟ ΤΟΝ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ



 Ευγένιος Ανδρικόπουλος


Οι ομοτράπεζοι χθες στο Mega είχαν επιλεγεί αυστηρά. Ένας προς έναν. Από τον τσεκουροφόρο Βορίδη ως τον πολιτικό χλιμίτζουρα Ψαριανό και μερικές παγκοσμίως και πανελληνίως άγνωστες πολιτικές γλάστρες περιφερειακά, για να στολιστεί στο τηλεοπτικό ναό της διαπλοκής η βάφτιση του συγκυβερνητικού νεογέννητου.. 

Και το όνομα αυτού, «ΕΝΟΤΗΤΑ».



Περιττό να τονίσω πως από το πλατώ παραγωγής πολιτικής «ευσυγκινησίας» απουσίαζαν οι δύο βασικές συνιστώσες της αριστεράς και της αντιπολίτευσης.. Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ.. Κατανοητό. Η παρουσία τους θ’ αποτελούσε είδηση MEGAτόνων!! 




Το σουρεαλιστικό σκίτσο που ιχνογραφήθηκε από τον Πρετεντέρη συμπληρωνόταν με την γελοιογραφία ενός guest star, εκ των -κατά δήλωσή του- φίλων τού δολοφονηθέντος  Φύσσα από τα φαιά αποβράσματα  , το στόμα του οποίου όταν άνοιγε επέτρεπε στις ασυναρτησίες να τρέχουν παραπλεύρως των σιέλων του με την ίδια ορμή.



Ως εκ τούτου τον αντιλαμβανόμουν με δυσκολία και όποτε τα ελληνικά μου διασταυρώνονταν με τα δικά του, κάτι που φυσικά δεν συνέβαινε συχνά. Δύναμαι ωστόσο με ασφάλεια να σας μεταφέρω το περιεχόμενο: Πως ο -επίσης κατά δήλωσή του- καλλιτέχνης επιχειρούσε απεγνωσμένα να ανταποδώσει την πρόσκλησή του στην πολιτική βεγκέρα, παρέχοντας στους οικοδεσπότες του το άλλοθι της απολίτικης παρουσίας του ως εξής:



«Οι Έλληνες μετά τον εμφύλιο,

(ποιος του είπε πως επρόκειτο περί εμφυλίου, μια συμμορία μαυραγοριτών, δωσιλόγων, ταγματασφαλιτών και γερμανοτσολιάδων με την συνδρομή της ΡΑΦ και του Αγγλικού αποβατικού στρατού, επιτέθηκε κατά των πατριωτών που απελευθέρωσαν από τους Γερμανούς τον τόπο κι αυτό είναι μια παραδοχή που δεν εκπέμπεται αποκλειστικά από την κομμουνιστική προκατάληψη, αλλά από ανεξάρτητους ιστορικούς),

θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι κατά της Χρυσής Αυγής (sic)..» 



Και για να το μεταφράσω περιορίζοντάς το στο πάνελ, δεδομένου πως αν αρχίσω εν συντομία να του σκιαγραφώ την εικόνα  μιας Χρυσής Αυγής ως εκτελεστικού αποσπάσματος της άρχουσας τάξης κατά  τον διαρκή ταξικό πόλεμο με τα ως τώρα πέντε χιλιάδες θύματα των αυτοκτονιών και τα χιλιάδες άλλα της σιωπηρής αποχώρησης από την ζωή εξ αιτίας ιάσιμων ασθενειών, θα νομίζει ο «καλλιτέχνης» πως γράφω στην Αραμαϊκή..



Σε τι έτσι και για να ευαρεστήσει εκείνους που του πρόσφεραν την εκπλήρωση του πεντάλεπτου δικαιώματός του στην δημοσιότητα,  μας παραινεί; Στην παρακολούθηση του εξής θεάματος- ακροάματος: Ο τσεκουροφόρος ακροδεξιός Βορίδης και ο κ. Κωσταντίνου (αν δεν με απατά η μνήμη μου) από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ που εμφανίστηκε ως μια φλασιά σε όλη την διάρκεια της εκπομπής, να χορέψουν σφιχταγκαλιασμένοι υπό τους  ΧΙΠ-ΧΟΠ ήχους της «τιμωρητικής ενότητας», τα βήματα των οποίων όφειλαν ως θεσμικά υπόχρεοι οι πολιτικοί συνένοχοι των δολοφόνων, να τα έχουν πάρει προ πολλού και οπωσδήποτε πολύ πριν το αίμα κυλήσει στην Νίκαια, το Πέραμα και τα Πετράλωνα.


Για να γίνει  εμφανές πως: Η ασυνάρτητη -στο όνομα του νεκρού παλικαριού- παρουσία του  αξιολύπητου μεγαλομπεμπέ της ΡΑΠ και της ΧΙΠ-ΧΟΠ εξυπηρετούσε τις ιδιοτελείς ανάγκες του για προσωπική προβολή και του επιτράπηκε, επειδή προϊδέαζε στην "λαϊκή" αποδοχή  τού νέου πολιτικού success story που θα βιώσουμε ως τις εκλογές:. 


Την στέψη του Σαμαρά ως Ρομπέν των Αστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: